tjee ik wil niet flauw doen hoor maar willen jullie niet zo vijhandig reageren tjeee het was gewoon een vraag en als je verder hebt gelezen geld voor iedereen heb ik er al op gereageerd sorry hoor dat ik dit eff er zo neer moet zetten maar het komt voor mij nou niet echt pretig aan.
=D> hahahaha, nu moet ik écht lachen!Als je niet eens het verschil tussen een serieus en sarcastisch antwoord ziet...
Ik denk dat je toch even naar de ehbo moet om je maag te laten leegpompen.....je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Het blijft een rare ziekte die zwangerschap.....pfffff
Zou ook maar geen gebakken of gekookte eieren eten, ze waren tenslotte ooit rauw. Pannekoeken ook maar niet doen, die eieren waren ook rauw. En Carmen heeft gelijk, rauw blijft rauw of je t bakt of niet, dat maakt niet uit
Meid, je hoeft je dus echt niet druk te maken over de muffin dat je gegeten hebt, heb mag best. Wel jammer dat er weer eens van die botte reacties op moeten komen. Hou er rekening mee dat niet voor iedereen alles zo vanzelfssprekend is. Op verzoek van de topicstartster gaat deze dus op slot.