Even als vervolg op het eerdere geurtopic. Wie gebruikt er ook waxmelts en wat zijn jullie favoriete merken/geuren? Varieer je vaak, of heb je vaak dezelfde geur? Van bolsius vind ik fresh linnen erg lekker en baked apple. Bij yankee candle meestal christmas cookie en rainbow cookie.
Ik maak ze zelf met bijenwas en de geurtjes die niet goed werken in mijn zeep. Echt heel leuk om te doen, en ruikt super.
Ik maak ze zelf in geuren van bekende parfums zoals chanel n5 of burberry brit. Maar vind die van scent chips ook wel lekker.
Ik heb altijd de scentchips. Op dit moment is de amazing orient favoriet. Maar ik wissel vaak af met allerlei andere geurtjes! Heerlijk!
Hier altijd de yankee candle. Grapefruit, alle met perzik (maar niet veel meer verkrijgbaar). Rainbow cookie, vanille.
De witte van woodwick. En de zelfgemaakte van een mevrouw op de markt die merkparfum geuren ervoor gebruikt en dan vooral de Kenzo flower geur.
Haha komt ie! Yankee Candle Scentsy WoodWick Scentiments (en nog heel veel onbekende Amerikaanse merken) Ik houd van fruitige, en zoete geuren vooral. Wat Yankee voorbeelden : Jelly Beans Warm Cashmere Pink Sands Rainbow Cookie Floral Candy Honey Clementine Honeydew Melon Orange Dreamsicle
Ik bestel op puresoap.nl en vind bijna alles lekker alleen hou ik niet van foody geuren. Een jaar of wat geleden bestelde ik vaak bij een etsy shopje, die zagen er ook nog eens heel leuk uit