verschil tussen sims 2 en 3?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat is het verschil tussen deze sims? en welke vind je leuker?

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Sims 3 vind ik veeeeel leuker. Als je nu naar het dorp gaat hoef je dus niet eerst weer te laden en te laden maar fiets of rijd je gewoon gelijk mee.

De speellijn is veel leuker en uitgbreider en het beeld, het 3d effect is gewoon super.

Ik ben verslaafd hahahah vanavond is mijn sims avondje weer ;)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

en hoe zijn de uitbreidingen? wat voor heb je?

4. kippiekip

kijk even op deze link, hier zie je alle uitbreidingen van de sims 3, inclusief uitleg.. zijn er namelijk nogal wat ;)

Ik heb ze trouwens allemaal :D

De Sims 3 - Wikipedia

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik moest eerst erg wennen aan 3, maar nu vind ik het super. Je kunt meer en dat is gewoon veel leuker. Wat ik wel jammer vind is dat er minder cheats zijn, dat doe ik altijd:)...

6. kippiekip

er zijn juist nog heel veel cheats...

welke gebruik jij dan ?

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind sims3 ook veel leuker. Om alle redenen die kippiekip noemt.
    Zit te wachten op Sims Bovennatuurlijk, lijkt me ook erg leuk. Nog een paar maandjes geduld..

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Is dit op een game console of of de iPad! Ik speel Sims freestyle. En ja erg verslavend! Heb je daar ook cheats bij? Daar ben ik altijd voor in ;)

9. kippiekip

Eigenlijk wat je doet tot 1.000 Simoleans gratis te krijgen is om naar die kleine "..." aan de linkerkant van uw scherm en klik op hulp en over. Dan scroll naar beneden en klik op tuintips, moet u in staat om uw iPod te schudden en een dollarteken komende up.You kan doen zo vaak als u wilt zien.

Wat ik weet is hoe je 1.000 simoleans gratis kan krijgen.

Je moet naar die '' '' aan de linkerkant van je scherm en dan klikken op hulp, dan scroll je naar beneden en klik je op tuintips, als je dan schud met je telefoon komt er een dollar teken omhoog en die klik je dan aan, je kan het zo vaak doen als je wilt...

Geen idee of het werkt maar dit hoorde ik van een vriend vanme

10. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben jullie de sims op de pc of op een spelcomputer? Ik zit nu thuis en ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen (sims 3). Ik heb de sms vroeger veel gespeeld en ik kon er hele dagen mee vullen :) .

11. kippiekip

Ik heb hem op de PC ... Vind ik persoonlijk leuker dan op bijvoorbeeld een tablet..

@dotty, kijk eens op MP misschien vind je daar nog tweedehands cd's

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik speel het ook op de computer, nu sims 2 dan. vroeger kon ik idd ook echt mijn dagen er mee vullen:) nu heb ik veel minder tijd voor.

13. Ik had sims 3 gekocht gelijk toen ie uitkwam.. maar wat een tegenvaller. Kon maar met 1 gezin tegelijk spelen, nou dat hoef ik niet. Mag je nu wel meerdere huishoudens tegelijk hebben?
    Daarom heb ik het bij sims 2 gehouden. Ik vind de graphics bij 3 ook niet fantastisch. Enige voordeel is inderdaad dat je niet telkens opnieuw hoeft te laden als je naar de buurt gaat. Maar eigenlijk bleef ik met de sims 2 toch altijd thuis dus zoveel voordeel is het niet voor mij.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je kunt al vanaf het begin met meerdere tegelijk spelen hoor.
    In dezelfde buurt ook nog eens :p Je moet alleen in het buurtscherm van actief gezin wisselen.

Ik ben helaas mij cd-rom kwijt:(

Deel Deze Pagina