Mijn schoonmoeder heeft gisteren op facebook 5 kaarten gewonnen voor het Sinterklaasfeest in Slagharen as zondag. Hartstikke leuk natuurlijk, alleen heb ik wat vragen voor degene die er al eens is geweest. Zij heeft er dus 5, maar we willen met 7, de jongste 2 zijn 1 en 3, hebben die ook een kaartje nodig (ze belt er nog heen, maar misschien weet iemand hier het antwoord al?) Mijn oudste is 17, is het voor hem nog leuk in de zin van atracties? Want hij interesseert zich natuurlijk niet meer voor de Sint en Piet en liep eigenlijk al te mopperen dat ik wilde dat hij mee gaat. Vind het geen leuk idee dat wij het naar ons zin hebben en hij thuis blijft (ook al is dit dan zijn eigen keuze)
Iemand van 17 zal zich er opzich ook wel kunnen vermaken, maar houdt er rekening mee dat het flink druk is en je gerust 20 minuten staat te wachten tot je eindelijk een keer aan de beurt bent bij de toiletten.
Nee sorry. Slagharen ken ik op mijn duimpje. Maar met de sint dus niet. Voor iemand van 17 mijn eerlijke mening ( als hij het leuk vind tussen al die kinderen. ) leuk maar voor de rest lijkt mij Slagharen leuker als hij met een groep vrienden zou zijn van zijn leeftijd. Zou hem alleen mee nemen als hij het leuk vind om mee te gaan voor zijn kleinere broers en zusjes. Niet omdat het jou gezelliger lijkt!
De kinderen van 1 en 3 zijn nog gratis, tm 3 mogen ze gratis naar binnen dus dat kan alvast . Leuk qua attracties, nouja op zich is er normaal niet zoveel mis met de attracties en ook voor iemand van 17 zeker leuk, maar het zal er waarschijnlijk erg druk zijn en in de winter is niet altijd alles open dus dat is even afwachten natuurlijk, als het vriest of regent zitten sommige dingen toch echt dicht. Maar ik denk dat hij zich er zeker zal kunnen vermaken.
deze kaarten zijn gratis weggegeven aan iedereen he. het is gewoon druk...je zal overal moeten wachten.
Wij hebben ook kaarten, ze waren gratis voor a.s zondag. Het is het SBS sinterklaasfeest. Ik weet van vrienden die vorig jaar geweest zijn en met Pasen dat het superdruk is dus ga maar uit van wachttijden. Kinderen tot 3 jaar hoeven geen kaartje.
Schoonmoeder heeft gebeld en de kleintjes van 1 en 3 hoeven geen kaartje. Oudste zoon wilde liever niet mee, dus hij blijft thuis of gaat naar een vriend. In plaats daarvan wilde mijn beste vriendin wel mee. Het zal ook vast wel druk zijn, maar dat maakt mij niet zo uit, als de kleintjes het maar leuk hebben, de groten hebben er allemaal zin in We hopen op een droge dag en kleden ons lekker warm aan