invloed op de kleine

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stitch, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    elke avond krijgt wesley de fles rond 20.00 uur en dan begint de gouden kooi
    nou heb ik een hele rare vraag

    hoorde laatst op de tv dat je geen ruzie moet maken waar de kleine bij is nou vroeg ik me af omdat er ZO VEEl in geschreeuwd word of het geen kwaad kan
    (om dat aan te hebben staan als hij de fles krijgt)

    want anders ga ik in het vervolg boven het flesje geven wil niet dat hij last van heeft/krijgt.

    groetjes susanne
     
  2. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Denk niet dat die kleine hier nu al wat van opsteekt hoor ;)
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee, dat heeft echt meer betrekking op jullie zelf hoor ;)
     
  4. ElleE

    ElleE Actief lid

    4 jun 2006
    223
    0
    0
    Nou, dat van ''geen ruzie waar de kleine bij is'' ben ik het ook niet helemaal mee eens... Kinderen moeten ook leren hoe je ruzie maakt, op een nette en respectvolle manier en ook hoe je het dan weer goed moet maken en uit moet praten! En dat is niet wat er op de tv gebeurt natuurlijk...

    Maar goed, als ze heel klein zijn zullen ze nog weinig opsteken van een ''goede'' ruzie natuurlijk, maar ik denk wel dat de toon waarop er gepraat wordt op tv invloed heeft, dus ik zou het geluid zachter zetten!
     
  5. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik denk dat de kleine het verschil tussen papa en mama hun stem en stemmen op tv heel goed kunnen onderscheiden. Want ze reageren bijna niet op de tv, en op jouw stem gelijk. Ik denk dus dat ruzie op tv niet hetzelfde is als ruzie tussen ouders.
     
  6. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    neej beetje ruzie maken zal toich niet zo erg zijn? daar zal hij later toch wel vaker mee in contact komnen...
    maar ik let er wel op dat er geen enge films aanstaan ofzo met schieten of weet ik t wat voor geweld terwijl hij erbij is...jeweet maar nooit wat ze er van meekrijgen
     
  7. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    thanks, voor jullie reactie's.
    zat er toch een beetje mee, maar mijn mannetje vind het allemaal maar onzin dus vandaar.
     
  8. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik zet de TV wel veeeel zachter als Olivier nog beneden is rond dat tijdstip en de Gouden Kooi staat op.
     
  9. Bella

    Bella Actief lid

    31 jan 2006
    367
    0
    0
    Wij geven Lucas zijn laatste flesje op zijn slaapkamertje, dat is lekker rustig en Lucas is toch best vatbaar voor prikkels als hij zijn flesje drinkt.
    Dan kan hij daarna lekker rustig gaan slapen.
     
  10. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Volgens mij is het zo dat een kindje het aanvoelt als er iets is en ik denk niet dat ze dat voelt van de tv, dus denk niet dat het kwaad kan alleen ik zou het geluid dan niet te hard zetten!
    En dat is meer voor het in alle rust drinken voor het slapen gaan...
     
  11. Marjanne

    Marjanne Fanatiek lid

    13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ben ik het mee eens! Kan geen kwaad af en toe ;)
    Anders krijg je alleen maar "opgekropte" kindjes...
     

Deel Deze Pagina