Hoi meiden ik hoop dat jullie een idee hebben wat ik hiermee kan doen. Mijn meisje van bijna 3 (nog 2 weken!!) heeft een 10tal muggebultjes in haar gezicht en telkens als we er niet bij zijn krabt ze ze tot bloedens toe open. Het zijn eigenlijk ondertussen meer wondjes als muggebultjes. Maar ze gaan niet weg omdat ze ze steeds open krabt. Ze krijgen gewoon de kans niet te genezen zo. Ben al tig keer gevraagd of ze soms waterpokken heeft... Normaal ben ik niet zo van de smeerseltjes enzo maarja...is hier iets voor dat t wat sneller gaat of niet irriteert ofzo zodat ze er af blijft? Want ben bang dat ze straks allemaal littekens op dr wangen heeft zo Als we er bij zijn halen we steeds haar handje weg of zeggen er wat van. Maarja er is maar 1 nageltje nodig en dan ligt ze weer open
Ik lees ook even mee, mijn zoontje zit er onder op zijn gezicht en handjes. Hoop dat er iets verzachtends is wat er op gesmeerd kan worden.
Kan je haar nageltjes niet kort vijlen? Dan kan ze niet meer krabben. Anders zou ik iets van calendulan zalf proberen.
ik gebruik Azaron. brand niet, helpt tegen de jeuk en de zwelling. ik deed het overdag er op en savonds voor het slapen en dan ook nog soms als ze lag te slapen...
tja, hier ook een meisje dat laatst een muggenbult had waar ze flink aan zat te krabben. Heb me bij de drogist voor laten lichten en een smeerseltje gehaald. de jeuk is toch ook niet prettig? heb hier iets dat gewoon verzachtend tegen de jeuk werkt.
Ik denk dat jullie me verkeerd begrepen (of ik het verkeed uitlegde) De muggebultjes zijn eigenlijk geen muggebultjes meer maar wondjes en die blijven nu omdat ze ze steeds weer open krabt. 1 onbewaakt moment en ze bloed weer... 10 minuten in de auto en 3 wondjes weer open.
pleisters plakken? Misschien beetje dramatische aanpak maar een snoet vol littekens lijkt me ook niets idd..
Had ik ook aan gedacht maar die zal ze er wel weer aftrekken denk ik (zo is ze iig wel) Bedankt voor het mee denken iig!