muggen, klamboe gebruiken op vakantie (dreumes)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hoi!

Wij hebben een dochter van 1,5 jaar. Binnenkort gaan we op vakantie (naar Menorca Tamariscos joehoe!!) en ik heb gehoord dat daar nogal wat muggen zitten.

Wat doen jullie hiertegen? Deet is het enige muggengoedje dat echt werkt, maar wordt afgeraden bij jonge kinderen.

Een klamboe dan? Maar die kan ze naar binnen trekken. Of zullen we een tweepersoon kopen en die dan heel wijd rondom haar bed spannen, zodat ze er niet bij kan.

m.a.w. hoe beschermen jullie je kleintjes tegen die vervelend prikbeesten?

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hi tamaraliza,

ja, die zag ik bij de prenatal laatst, ze zien er idd ideaal uit, maar trekken ze die niet alsnog naarbinnen?

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Das wel erg lastig hoor voor ze. Die van het ledikant heeft elastiek aan de onderkant en zou je eventueel onder de poten kunnen doen, zodat het bedje erop staat.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je hebt citronella parfum die je in de steker doet, geeft geur af zodat muggen niet komen of niet kunnen bijten omdat ze suf worden.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Neem vooral calendulazalf mee voor het geval ze wel geprikt wordt! Heb er van de week 4 dagen op moeten wachten voor het bij de apotheek geleverd werd, moet het apart bestellen omdat het niet binnen de sociale verzekering valt en daardoor bijna niemand het koopt. Daarbij is het ook behoorlijk prijzig hier (tenminste vomd 14 euro voor een potje behoorlijk duur, kan me niet herinneren dat het in NL zo duur was).

Deel Deze Pagina