Dochter van 18 maanden loopt op haar tenen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavEsmee, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zoals de titel al zegt:

Mijn dochter van 18 maanden loopt steeds meer op de tenen. Ik hoorde het van de week zelfs op de markt van een wild vreemde..

Doen meer kindjes dit en is dit erg?

Misschien het CB maar eens bellen..:(

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mijn zoontje loopt op nog steeds erg veel op zijn tenen. Heb het een tijd terug gemeld op het CB maar ze maakte er niet veel van. Hij begint nu wel steeds vaker "gewoon" te lopen.

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Onze oudste is nu 4,5 jaar en doet dat ook nog steeds. Als ik zeg dat hij gewoon moet lopen dan doet hij dat ook. Op het CB zeiden ze al, zolang hij ook gewoon kan lopen is er niets aan de hand. Een neefje van ons doet precies hetzelfde en die heeft wel therapie gekregen maar heeft er niet veel baat bij. Er gaat een hoop tijd in zitten terwijl het voor de kinderen gewoon een manier van lopen is.
    Maar met 18 maanden zou ik het bij het CB wel even aangeven dat ze er naar kijken.

Succes,

groetjes
    conny

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik deed dat ook! Inmiddels loop ik wel normaal hoor ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.. I.d. wanneer we tegen Esmee zeggen dat ze moet gewoon moet lopen doet ze dit ook. Wonder wel begrijpt ze dit ;)..

Ik zal het er eens op het burea over hebben.

6. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Het schijnt dat ze zo hun evenwicht oefenen. Mijne loopt ook op haar tenen en wipt ook omhoog en naar beneden, als een ballerina!

Deel Deze Pagina