Autostoeltje smal kindje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Diesel82, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Hoi Dames,

Onze dochter is vrij smal, hebben jullie ervaring of tips en adviezen voor autostoeltjes na de maxi-cosi?
    Alvast bedankt!

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou zeggen gewoon gaan passen in de winkel. Yara is ook een tenger meisje, was met 10 maanden ook nog geen 9 kilo. In de winkel hebben we haar in verschillende stoeltjes gezet en in de maxi-cosi tobi zat zij het beste. Maar dat kan per kindje verschillen. Dus gewoon vragen of je mag testen.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een maxicosi axiss en onze dochter is ook vrij smal, ze past er prima in

Ben zelf van mening dat passen in een winkel eigenlijk niet zoveel nut heeft...want je kindje groeit zo snel...dat het over een paar maanden weer een ander lichaam heeft.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou wel zeggen passen in de winkel ;)
    Ik wilde nml gaan voor de romer king, want die kwam het beste uit de test. De kiddy idenity pro daar had ik geen vertrouwen, ik vond het maar een raar systeem. In de winkel bleek de romer niets te zijn voor dochterlief, maar de kiddy dus wel. Ze zat er perfect in, dochter is een klein slank meisje. En nu nog zit ze er heerlijk in!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hier ook een smal en klein meisje, met 15 maanden is Julie nu net de 8 kilo gepasseerd. Ze zit heel goed in de maxicosi Tobi. We hebben haar ovm de veiligheid zo lang mogelijk in de cabriofix in de auto gehad, maar op een gegeven moment pikte ze dat niet meer (met 13 maanden), en zijn we overgegaan op de Tobi.

Wij zijn wel in de winkel gaan "proefzitten", maar dat is idd maar voor het moment. Voor hetzelfde geld krijgen ze vlak na het proefzitten een groeistuip.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier precies hetzelfde verhaal en ook hier de Tobi.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die Römer was hier ook geen succes met passen, we hebben ook een Kiddy Infinity en daar zit ze goed in. Mijn zoontje heeft een Tobi, maar ik heb ook het idee dat de Kiddy Infinity een stuk langer meegaat, omdat die wat hoger kan worden ingesteld bij het hoofd.

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben een Maxi Cosi en een Romer, en de Maxi Cosi bevalt ons het beste!

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Onze smalle meid (met 1 jaar 8,5 kg, vlak daarna uit de mc cabriofix gegaan) zit in de tobi en in de axiss. Vind haar er prima inzitten, 's zomers zit ze nog wel een beetje ruim, maar ze moet er ook met winterjas inpassen, en nu zit ze er dus iets strakker in, maar kan nog makkelijk. Ik vind de romer ook een stuk breder en die kiddy's met die plankjes vind ik persoonlijk echt irritante rotdingen ;) (maar kennissen vinden dat echt weer een super stoel).

10. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Heb de maxi cosi toby. Bevalt prima. Maar ik heb haar wel meegenomen met passen.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier een lange, smalle jongen, hebben de maxicosi prioryfix en daar zit hij prima in.

12. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Wij konden tot 15 maanden makkelijk de maxi cosi cabriofix gebruiken voor onze kleine vent, toen pas had hij de 9 kilo bereikt (bij 75 cm).
    Nu zit hij in de Tobi, fijne stoel!

Deel Deze Pagina