Betrouwbaar..NEE!

Discussion in 'De lounge' started by Mama van milano, Jun 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

May 31, 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb op 4juni bij The Online Fashion Store besteld.

Tot op heden niets gehoord, zat vandaag even op de site toen zag ik dat wat ik besteld had er niet meer op staat.. Heel vaag maarja ik wou dus bellen, even kijken in mijn hotmail voor het bestel nummer, is ineens weg:( Ik heb niets gewist!

Ik gebruik mijn iPhone voor hotmail te lezen en als ik wat verwijder dan blijft het wel ongelezen in mijn hotmail staan als ik naar de site ga.
    Daar staan zoveel (lees 690) berichten in en hij is er gewoon tussenuit!!!

Hoe moet ik nu bewijzen wat ik heb besteld?!?!?!

Het was voor 140 euro, dat wil ik graag terug, maar wat moet ik nu zeggen als ik hun bel?
    Ik heb wel een bank afschrift, maar die krijg ik pas einde van de maand binnen, maar als hun vragen naar die mail dan zeggen hun dalijk dat ik het zelf gewist heb? En ik heb geen gegevens helemaal niets:(
    Zo raar ik heb echt die mail niet gewist!! Kan gem gewoo. Niet terug vinden hij staat er niet!

Wat nu???

2. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    ga eens zoeken in je hotmail op fashion store of dergelijke en kijk anders op internetbankieren als je dat hebt.

een mail is nooit zo betrouwbaar dan een printje van je bank.
    Als je tijd hebt, kun je eventueel naar je bank gaan en vragen of zij dat printje doen, dan krijg je alleen dat bedrag wat naar hun toe is gegaan.
    Mochten zij zich niet thuis geven, aangifte doen, want dan heeft de bank een bevestiging dat ze het bedrag terug mogen halen.

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    En dat voor een winkel met een webshop keurmerk ;)

Als je er niet uitkomt met die mensen zou ik sowieso een klacht indienen bij de instantie die het keurmerk heeft gegeven: Stichting Webshop Keurmerk

En gewoon een mail sturen, ze kunnen best wel op postcode o.i.d. zoeken. En duidelijk maken dat je anders actie zult ondernemen.

4. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

May 31, 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil nu bellen maar kan geen telefoon nummer vinden..

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

als je naar de site gaat en klikt op FAQ dan staan daar alle gegevens zelfs staat er bij dat hotmail mail soms als spam worden geregistreerd en dat je daarom geen mail meer kunt zien staat er allemaal op inclusief een tel nummer... ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    TOFS store

Ernest Groosmanplein 2
    3071MN Rotterdam
    Zuid-Holland
    [​IMG] 010-2908498

Hier zeggen ze dat de store en webshop niet hetzelfde adres hebben en krijg je het nr door van de webshop.
    Ik heb laatst 3 maanden op een bestelling gewacht, steeds wat anders, wegens drukte, niet leverbaar etc.
    bestel er nooit meer

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik kan op de site ook alleen maar een mailadres vinden. En als je op hun adres zoekt, lukt het dan ook niet om een telefoonnummer te achterhalen?

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

010-2908498

Dit is hun nummer

9. nonnie26

waarom kijkt er niemand verder dan dat zijn neus lang is :(

zoals ik al zei op FAQ klikken en dan staat alles daar :cool:

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb je wel je geld terug gekregen?

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dan moeten mensen wel eerst je bericht gelezen hebben ;)

12. nonnie26

daar heb je een punt ;)

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Heb het product uiteindelijk toch thuis gekregen, wel na lang wachten en vaak mailen. ( waar je zelden reactie op krijgt maar dat staat ook op de site, wegens vele mails kan een reactie lang duren )

zou gewoon even bellen nu horen wat ze zeggen

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Mooi vervelend zeg !

15. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Maar denk je nu dat de webshop de mail heeft verwijderd of zo??:( Je kan toch even bellen of mailen met de vraag hoe het staat met je bestelling? Ze kunnen vast ook zoeken op bedrag en datum. Of op naam.
    Waarom gelijk een onbetrouwbare webshop??

Share This Page