Ik heb op 4juni bij The Online Fashion Store besteld. Tot op heden niets gehoord, zat vandaag even op de site toen zag ik dat wat ik besteld had er niet meer op staat.. Heel vaag maarja ik wou dus bellen, even kijken in mijn hotmail voor het bestel nummer, is ineens weg Ik heb niets gewist! Ik gebruik mijn iPhone voor hotmail te lezen en als ik wat verwijder dan blijft het wel ongelezen in mijn hotmail staan als ik naar de site ga. Daar staan zoveel (lees 690) berichten in en hij is er gewoon tussenuit!!! Hoe moet ik nu bewijzen wat ik heb besteld?!?!?! Het was voor 140 euro, dat wil ik graag terug, maar wat moet ik nu zeggen als ik hun bel? Ik heb wel een bank afschrift, maar die krijg ik pas einde van de maand binnen, maar als hun vragen naar die mail dan zeggen hun dalijk dat ik het zelf gewist heb? En ik heb geen gegevens helemaal niets Zo raar ik heb echt die mail niet gewist!! Kan gem gewoo. Niet terug vinden hij staat er niet! Wat nu???
ga eens zoeken in je hotmail op fashion store of dergelijke en kijk anders op internetbankieren als je dat hebt. een mail is nooit zo betrouwbaar dan een printje van je bank. Als je tijd hebt, kun je eventueel naar je bank gaan en vragen of zij dat printje doen, dan krijg je alleen dat bedrag wat naar hun toe is gegaan. Mochten zij zich niet thuis geven, aangifte doen, want dan heeft de bank een bevestiging dat ze het bedrag terug mogen halen.
En dat voor een winkel met een webshop keurmerk Als je er niet uitkomt met die mensen zou ik sowieso een klacht indienen bij de instantie die het keurmerk heeft gegeven: Stichting Webshop Keurmerk En gewoon een mail sturen, ze kunnen best wel op postcode o.i.d. zoeken. En duidelijk maken dat je anders actie zult ondernemen.
als je naar de site gaat en klikt op FAQ dan staan daar alle gegevens zelfs staat er bij dat hotmail mail soms als spam worden geregistreerd en dat je daarom geen mail meer kunt zien staat er allemaal op inclusief een tel nummer...
TOFS store Ernest Groosmanplein 2 3071MN Rotterdam Zuid-Holland 010-2908498 Hier zeggen ze dat de store en webshop niet hetzelfde adres hebben en krijg je het nr door van de webshop. Ik heb laatst 3 maanden op een bestelling gewacht, steeds wat anders, wegens drukte, niet leverbaar etc. bestel er nooit meer
Ik kan op de site ook alleen maar een mailadres vinden. En als je op hun adres zoekt, lukt het dan ook niet om een telefoonnummer te achterhalen?
waarom kijkt er niemand verder dan dat zijn neus lang is zoals ik al zei op FAQ klikken en dan staat alles daar
Heb het product uiteindelijk toch thuis gekregen, wel na lang wachten en vaak mailen. ( waar je zelden reactie op krijgt maar dat staat ook op de site, wegens vele mails kan een reactie lang duren ) zou gewoon even bellen nu horen wat ze zeggen
Maar denk je nu dat de webshop de mail heeft verwijderd of zo?? Je kan toch even bellen of mailen met de vraag hoe het staat met je bestelling? Ze kunnen vast ook zoeken op bedrag en datum. Of op naam. Waarom gelijk een onbetrouwbare webshop??