opnieuw bloeden

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by Ellen291982, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vorige week woensdag (13 juli) ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik heb een geplande keizersnede gehad. Vloeien ging goed. Nu was het eergister eigenlijk wel klaar. De Dag ervoor al haast geen bloed meer verloren en eergister helemaal niet meer. Gister voor de zekerheid een klein maandverbandje in gedaan en vandaag weer. Alleen net verloor ik opeens wel weer bloed. Wel wat bruin (oud bloed denk ik dan?) Is dit wel normaal? Of is mijn menstruatie begonnen? of kan dat niet zo snel?

Ik ben bang dat er iets met de wond is gebeurd omdat ik weer bloed verloor. Het voelt niet anders als anders de wond dus een aanleiding is er niet dat ik dat denk, haal me alleen dat in mijn hoofd.

Ik weet niet of ik goed zit in dit topic of dat ik de verloskundige moet hebben? Ik hoor het graag

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Waarschijnlijk is er niets aan de hand hoor. Het vloeien kan soms weer terug komen, en dan weer wegblijven. Soms is het meer, soms minder. Dat kan tot 6 weken duren. Een menstruatie zal het niet zijn hoor, dat duurt 4 tot 6 weken. Niets abnormaals dus!

Groetjes Adrienne

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dank je wel voor je antwoord en geruststelling! Blij te horen dat het normaal is

Share This Page