Mijn zoontje snapt nu als hij op het potje zit dat hij daarop moet plassen, Nu lijkt het mij voor overdag wel fijn om hem luierbroekjes aan te doen ipv gewone luiers. Welke luierbroekjes bevallen jullie goed?
ik vind de broekjes van de Etos wel fijn, van Huggies en kruidvat ook, maar die van pampers niet. Die gaven vaak leggae met een flinke plas (gebruikte ze `s nachts toen ze overdag wel, maaar `s nachts nog niet droog waren). Overigens vind ik ze bij een poepbroek geen van allen een succes! En vraag ook altijd om gewone luiers zolang ze er nog in poepen.
Ik vind die van kruidvat heel fijn! Luiers heb ik altijd van pampers, maar de broekjes vind ik, ondanks de goede maat, niet goed aansluiten en makkelijk lekken. Die van kruidvat passen goed, scheuren niet zomaar aan de zijkant en lekken niet als het toch een keer misgaat. Bovendien betaal je 12 euro en een beetje voor 46 broekjes! Koopje!
Mocht je in de buurt van de Duitse grens wonen, bij de DM hebben ze ook fijne luierbroekjes van het merk Babylove.
kruitvatbroekjes zijn prima luiers gebruiken we van etos. Van de broekjes van de etos hebben we nog geen ervaring mee omdat die vanaf mt 5 beginnen en die van de kruitvat beginnen de broekjes bij 4plus. Onze man zit nog in 4 plus vandaar.
En mocht je je nichtje lief aankijken die dicht bij de Duitse grens woont tegenwoordig wil ze wel even kijken of er een dm in de buurt zit heb al meer goede dingen gehoord over de spullen van de DM!
Heb de luiers van Babylove wel eens geprobeerd. Bika, als je een keer bij de DM bent dan moet je me maar even bellen!
Ik gebruikte wasbare trainingpants, die ik in Australie en Engeland besteld had. Waren ze heel blij mee: echt ondergoed! En stukken minder dik dan zo'n wegwerpding.