welke lekker geur is dit

Discussie in 'Verzorging' gestart door gevake, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo.

nu ben ik al een hele lange tijd opzoek naar een super lekker geurtje in huis. tenminste ik vind dat een heerlijk geurtje.
    vroeger toen ik nog klein was zaten er een aantal leerlingen in mijn klas die echt hetzelfde roken. ik heb het wel eens gevraagd maar natuurlijk houden kinderen zich daar niet mee bezig

het rook naar een soort van witte musk achtig iets wat je in de bodyshop kan kopen. maar toch net iets anders. de geur heb ik bij mijn weten ook alleen maar in nederland geroken en dan vooral bij gezinnen. het ius ook geen zwitsal of mustela geur ;)en ben er echt gek van alleen weet ik dus niet wat het is. weten jullie misschien welk geurtje het is en hoe ik eraan kan komen?

2. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Kan het geen wasverzachter zijn geweest? Omdat meerdere kinderen daar naar roken? (Die niet in hetzelfde huis wonen neem ik aan.)
    Een geurtje in huis ga je zelf niet helemaal naar ruiken denk ik?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik denk ook wasverzachter..

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Spaanse kindjes ruiken vaak naar Nenuco. Heerlijk vind ik dat!
    En ik ben er lang naar op zoek geweest voordat ik wist wat dát was!

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik denkdat je idd Nenuco bedoeld...heb het nu ook gekocht maar vind het bij mijn eigen dochtertje echt veel te sterk ruiken :p dus gebruik het nooit meer eigenlijk. Kreeg het ook niet meer van mn eigen handen af gewassen dus ben maar weer gewoon verder gegaan met de Zwitsal :)

Deel Deze Pagina