Ik heb dit nog nooit zo erg gehad, krijg ik dit dan nu vaker met insecten beten of is dit gewoon stomme pech? Heb nu 30 tabletjes dus ik neem ze mee op vakantie. Daar zullen vast wel muggen zijn die mij willen
Schijnt ook dat biergist tabletten kunnen voorkomen dat je gepikt wordt. Weet alleen niet of dat echt zo is, of een baker praatje. hopelijk snel over. Succes!
Ik heb dit ook een keer gehad met een muggenbeet. Een enorme rode schijf, echt niet normaal. Volgens de huisarts kon het toen ook nog liggen aan het soort mug dat je gestoken heeft. Ik heb het dus wel even laten checken bij de huisarts, maar heb er niets voor gekregen. Ik herinner me dat ik het helemaal ingezwachteld had met keukenrol doordrenkt met azijn, dat verlichtte wat. Ik heb het daarna trouwens nooit meer meegemaakt, alleen "normale" muggenbulten
Ik heb, voor de zekerheid, altijd cetirizine in huis van de Lidl. 1,49 voor 7 pillen. Stuk goedkoper dan al het eigen merk bij drogisten en werkt heel goed!
Het lijkt te zijn gestopt met groter worden. Het is ook iets minder rood maar nog wel van elleboog tot oksel gezwollen . Warmte is ook wat minder dus ik denk dat het de goede kant op zal gaan. Heb gisteren en vandaag zo een allergie tablet genomen. Ben benieuwd.
Het kan stomme pech zijn, maar mijn dochter heeft het zo erg echt elk jaar, soms meerdere keren per jaar. Hier altijd antihistamine en bepaalde zalfjes in huis.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20210721_97434828?utm_campaign=seeding&utm_content=article&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_term=hbvl Moest gelijk aan dit topic denken. Edit: ik.zie nu dat je je moet inschrijven om het volledige artikel te lezen.