Ik ben 2 dagen geleden gestoken door een mug, heb 2 bulten op mijn bovenarm.... Maar ze jeuken zoooooooooooooooooooo erg! en als ik eraan zit doen ze zeer. Heb al vanalles erop gesmeerd, zo'n zuigding erop gedaan, ik kom er ook niet aan maar het jeukt al als mijn kleding erlangs komt! s'nachts krab ik er wel aan want 1tje is open.... Al 2 dagen wordt ik gek van die dingen, iemand nog een gouden tip??
misschien heb je het al geprobeerd hoor, maar hier werkt Nestosyl als de beste! zit in een oranje doosje en gewoon bij bijvoorbeeld de AH te krijgen (moet hij morgen wel open zijn bij jullie natuurlijk hihi)
Nou ik ben ook op zoek naar de gouden tip... ik zit nu in China voor mijn vriend zijn werk en spullen genoeg in de winkels hier maar niet als je zwanger bent. Gelukkig kwam een vrouw van de collega van mijn vriend over uit NL en die heeft idd nestosyl meegenomen.. het hept nog niet echt, hardnekkige krengen hier die muggen. Vorig jaar geen 1! nu op mijn rechter onderbeen (tot waar het randje van mijn 3 kwart broeken begonnen zeg maar) 30 inmiddels en mn linkeronderbeen "maar" 18... gek van de jeuk! heb ook azijn gekocht alleen doordat ik ze openkrabbe bijt dit wel heel erg, maar geloof me de jeuk is wel ff weg! muggen... weg ermee