Help! Is er iemand die mijn dochtertje kan helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door prrrsam, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Mijn dochtertje is HELEMAAL verzot op het onderstaande knuffeltje van Lief! Die heb ik vorig jaar tijdens de sale op internet gekocht, maar kan het nu nergens meer vinden. Op internet niet en ook niet in de winkels. Er zit ook een rammeltje in. En nu wil het dat het knuffeltje spoorloos verdwenen is.. Met als resultaat een dochter die niet wil slapen en erg verdrietig is, terwijl ze normaal in een keer slaapt. Dus, wie heeft het knuffeltje nog thuis liggen en wil het (tegen aankoopprijs, uiteraard!) aan haar geven? Je bent mijn reddende engel!

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ahh wat zielig!

Er was hier ooit een site/link geplaatst van een vrouw die geloof ik allemaal van die knuffels had voor als de jouwe zoek was. missch. dat iemand hier de link van heeft?

3. Anne35

Anne35 Lid

24 jun 2007
    38
    0
    0
    Helaas niet, ik heb even in mijn zak met kraamkado'tjes gekeken, heb toen veel knuffels van LIEF gekocht. Maar er zijn alleen nog jongens knuffeltjes..
    Succes

4. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Nee :(!

Maar hij lijkt er wel veel op! Hopelijk zit er ook een rammeltje in, ik ga 'm voor de zekerheid ook maar gewoon kopen! Bedankt! :D (Oh, hij is al uitverkocht, verdorie!)

Ik ben nog steeds wel op zoek naar de 'originele' versie, die is nog steeds heel erg welkom!

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou een oproepje plaatsen op pluchegezocht.nl

Succes en hopelijk vinden jullie snel hetzelfde knuffeltje!

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    marktplaats ook al gehad?

7. Anne35

Anne35 Lid

24 jun 2007
    38
    0
    0
    Je mag de blauwe (gebruikte) versie eventueel van mij wel... stuur me dan effe een PB.

8. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Marktplaats ook al gehad, goede tip trouwens!

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    www.knuffelkwijt.com daar staan echt heel veel!! Ben er al even tussen aan het kijken voor je maar kan nog niets vinden.

10. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm misschien kan je op google "knuffel Lief!" intoetsen en dan bij afbeeldingen kijken of jehem ziet. Wie weet waar je uitkomt als je m ziet er er op klikt.... Gaat wel veel tijd inzitten denk ik.

Zoiets:
    knuffel lief! - Google zoeken

11. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
  12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Super bedankt allemaal voor het meedenken! Ik heb Lief! voor de zekerheid ook maar een mailtje gestuurd, misschien hebben ze 'm nog liggen ergens.

13. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Boven bij Tess in de kast ligt nog zo'n popje van Lief maar volgens mij zit er nog een lapje in de buik verstopt is dat bij die van je dochter ook?

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Die link had ik gegeven, ik ga even zoeken...

15. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik wilde net zeggen: Lief! bellen of mailen, ze kunnen en willen je vast wel helpen.

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij zijn een paar jaar geleden onze Nijn verloren en die was ook nèrgens meer te krijgen. Via de Knuffelkwijtsijt zijn wij bij Lieneke "de Knuffelengel" terechtgekomen (hoe weet niet meer) en zij heeft echt àlles, zelfs onze zeldzame Nijn (Jollybaby). Ze heeft er haar levenswerk van gemaakt om kinderen te herenigen met hun favo knuffies. Ze heeft er 10.000den. Heeft ze hem niet op voorraad, dan gaat ze voor je op zoek. Ik ga even op Marktplaats speuren naar een advertentie van haar, dan kun je haar mailen...

Hier een link van willekeurige advertenties van Lieneke. Op deze manier kun je haar mailen en hopelijk kan zij je aan zo'n nieuw popje helpen.

Bah, moet telkens aan je verdrietige meisje denken. Het is zooooooo erg als ze hun favo knuffie kwijt zijn. Ik kan er helaas over meepraten:(

17. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Wauw, wat een geweldig initiatief van die vrouw (serieus) :D :)
    Eigenlijk zouden we haar moeten opgeven als nominatie voor zo'n jaarlijkse titel voor mensen die wat goeds doen voor een ander. Top !

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je kan op MP ook zelf een adv. zetten met GEZOCHT.
    Zo ben ik aan 1 reserve knuffel gekomen.

Deel Deze Pagina