Ons dametje is vorige week flink gestoken door een mug. Dit is zeker, heb de mug namelijk gekilled en ze zat vol met bloed. Inmiddels zijn we 9 dagen verder, en de bulten zijn i.v.p. minder/weg, groter en heftiger. Ze krabt er verder niet aan van wat ik zie als ze wakker is, misschien in haar bedje... Zou ze allergisch zijn voor muggen? Hebben jullie dit ook wel eens? Heb er een foto bijgevoegd (niet echt van goede kwaliteit)
Zoontje hier is er ook gevoelig voor, heeft ie van mij...laatste keer begon ie wel over jeuk maar heb 'm verder nooit zien krabben of iets en het duurt even maar ze gaan uiteindelijk weg.
Hier zitten ze er ook zo uit. Dl heeft er nu 12 op haar handen Ze lijken niet te jeuken want ze lijkt er helemaal niet naar om. Ik weet niet of het echt allergisch is maar weet wel dat sommige mensen er gevoeliger voor kunnen zijn.
Ik zou even de huisarts bellen voor een hormoonzalf dan zijn ze heel snel verdwenen.Dit is dus een allergische reactie.Heeft mijn jongste dochter ook last van en als je het maar laat doorsudderen houden ze ook nog littekens over.
Hormoonzalf? Waarom doen veel mensen toch alsof dat een soort onschuldige nivea-crème is? Helaas hier ook de ervaring dat muggenbulten echt groot kunnen worden en erg lang kunnen blijven zitten. Ik zou er niets aan doen. Ze gaan echt vanzelf weg.
hier heeft dochter het nog erger bij haar worden het echt ontzettende bulten, ze jeuken wel iets maar niet heel erg, hier heeft ze vloeibare aerius voor gekregen, ik zou het ff aan kijken eventueel inderdaad deppen met azijn en kijken wat het doet, anders eventueel als het nog lang aan houd even overleggen met de ha..
Mijn jongste dochter heeft vorige zomer muggenbulten gekregen en die hebben er ruim een half jaar gezeten. Afgelopen zomer weer een joekel die maar bleef groeien en toen wat triamcinolon zalf erop en na 2x smeren zo goed als verdwenen.
Hormoonzalf? Ik zou gewoon even een tube crème halen tegen insecten beten. Mijn zoon krijgt altijd ontzettende bulten en huismerk kruidvat helpt gied.