Verhoging?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamR, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Hallo dames :)

Mijn zoontje is bijna 3 maanden en hij heeft het snel warm. Ik besloot zijn temp bij te houden en het viel mij op dat hij savonds een beetje verhoging heeft. Overdag is het vaak goed maar tegem de avond is zijn temp tussen de 37,8, 38,4. Hij slaapt ook sinds een week heel erg veel. Hebben meer babys dit? Moet ik de huisarts bellen? Morgen krijgt hij weer een prikje op het CB en vorige keer kreeg hij hier ook verhoging van. Is het nu dan wel zo verstandig om dat prikje te doen??

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Voor t prikje kan je even overleggen met het CB. Iets verhoging hoeft geen bezwaar te zijn. Het is wel gek dat hij alleen in de avond verhoging heeft. Heeft hijmogelijk iets onder de leden, of kan het zijn dat hij te warm ligt?

3. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Naaldwijk
    Bedankt voor je reactie! Hij oogt niet ziek, wel meer slaperig en hongerig. Ik denk niet dat hij te warm ligt. Vaak heeft hij thuis alleen een romper en een broekje aan. Dat het alleen in de avond is viel mij ook al op.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

's Avonds is je temp altijd hoger dan 's ochtends, dat sowieso. Kan verder zijn dat hij net iets kleins onder de leden heeft en dat zijn temp daar nu zo van oploopt. Zou het vele slapen ook kunnen verklaren.
    Ik zou zelf de prik even uitstellen dan, tot hij weer in normale doen is :)

5. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Naaldwijk
    Update: We zijn nu zo'n 19 dagen verder en hij heeft nog steeds verhoging. Ik ben al naar de huisarts gegaan maar die kan niks geks vinden, nu moet ik zijn urine opvangen om een blaasontsteking uit te sluiten. Als het geen blaasontsteking is moet hij waarschijnlijk bloedprikken :(

Kan KMA een reden zijn van verhoging? Daar word hij namelijk op getest ivm spugen ondanks jbpm, vaak dunne ontlasting, exceem en uitslag. Verder een vrolijke baby.

6. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Als het een blaasontsteking is zou ik ook om een kweek vragen maar kan zijn dat de ha dat dan ook wilt gaan doen.

Deel Deze Pagina