Ik wilde net het muggennet van mijn reiswieg gebruiken....alleen, ik krijg hem niet vast! Zowel aan de achterkant blijft hij niet hangen, als aan de zijkanten/in het midden/onderkant (als je begrijpt wat ik bedoel ). Het gaat om de Maxi-cosi Dreami reiswieg waar het muggennet in de kap zit. Wie of wie helpt mij?
hmmm misschien kun je een foto plaatsen want ik snap de optie: past niet niet helemaal bij ons past het gewoon...geen gedoe...
sorry voor de late reactie....tis wel vreemd die van ons is veel ruimer en gaat om de bak heen....en blijft zitten omdat er een elastieke rand in zit...
ow wacht ff zie dat je een quinny hebt...wij hebben hem echt van maxi cosi zelf...dan zou ik het neit weten maar over het algemeen heeft quinny vrij veel op de website staan mbt tot dit soort dingenn
De bak is van Maxi Cosi maar de wandelwagen zelf is van Quinny! De wagen had ik namelijk nog van mijn zoontje, maar wilde graag een roze bak! En die van Maxi Cosi past gewoon, omdat het dezelfde adapters zijn (de maxicosi autostoel past er immers ook op) Ik kan geen klittenband ontdekken. Heb ook in de gebruiksaanwijzing van Maxi Cosi zelf gekeken en daar staat in dat ik hem er over heen moet trekken. Maar hij blijft met geen mogelijkheid zitten. Misschien moet ik er anders eens mee naar de Prenatal of andere babywinkel gaan, kijken wat zij er van zeggen!