hallo, ik zag in een krantje dat bij ons de teddy care babdoekjes voor 0,79 in de aanbieding zijn. en voor dat ik ga inslaan wou ik ff weten of die doekjes wat zijn.
Ze zijn wat 'wateriger' dan bijvoorbeeld de doekjes van pampers of zwitsal. Daar zit een vettere lotion in/op. Kyra heeft een gevoelig huidje maar ze reageert prima op de Teddy care doekjes. Ze plakken trouwens wel meer aan elkaar dan de duurdere varianten.
tis maar net wat je lekker vind. Ik vind de pampers (vooral de lavendel variant) vreselijk. Zwitsal vind ik ook veel te veel. Billen hoeven van mij niet geparfumeerd te worden. Ik vind ze oké en mn dochter krijgt er geen uitslag van (van de kruidvat eigen merk en pampers wel)
ik vind teddycare persoonlijk troep, heb er ooit een pakje van gehaald en gebruik het op me werk om me toetsenbord mee af te doen als de schoonmaaksters het niet gedaan hebben. Maar ik zou ze nooit gebruiken voor lichaam en zeker niet voor een klein babytje. Ze zijn waterig maar ruiken ook alles behalve lekker.
Ik vind ze niet fijn en ze stinken, ik vind eigenlijk alleen de Zwitsal doekjes prettig in gebruik. Maar ook die vind ik stinken, bij vieze luiers valt me dat niet op, maar als dochter er eentje pakt omdat ze plakhanden heeft of iets wil poetsen dan vind ik ze wel stinken.
daarom heb ik al 3 jaar voor thuis gebruik Natusan. Ruiken heel neutraal, plakken niet, komen netjes doekje voor doekje uit de verpakking en zelfs voor t gezicht vind ik ze mild en fijn genoeg.
Ze ruiken niet echt lekker vind ik, maar ze voldoen.. bij baby'tjes gebruik ik in het begin wel pampers sensitive doekjes maar als ze wat groter zijn doe ik het weer. Trouwens ze hebben bij de Action ook Nèhnèh babydoekjes sinds kort 2 pak 100 stuks voor 2 euro. Deze vind ik persoonlijk beter en lekkerder.
Ik vind ze goed genoeg. Persoonlijk vind ik de geur van zwitsal ed weer erg sterk, deze zijn wel okee. Moet wel zeggen dat ik vrij makkelijk ben. Ik koop luiers en doekjes waar ik ben, meestal lidl, aldi, action, etos. Overigens vind ik de doekjes van kruidvat niet lekker ruiken.
Zou niet gaan inslaan, zo gekocht als je ze fijn vind. Ik gebruik de 'happy face' wel van action. Vind andere zoals dermocare/ zwitsal stuk fijner maarja, ook stuk duurder. Dus prima voor gezicht en handjes. Maar dat is je vraag niet, snoetenpoetsers zijn voor latere fases natuurlijk Maar voor de billen ben ik gehecht aan pampers sensitive. Ook andere geprobeerd maar vooral de goedkope (bijv. bumblies van jumbo) vond ik echt vreselijk en stinken. Tis dus nogal persoonlijk! Vriendin van mij is te spreken over de doekjes van Aldi, heb ze zelf nooit geprobeerd.