Zomerkap bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lichtroze, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wij hebben een bugaboo cameleon en nu het richting de zomer gaan, zijn we aan een zomerkap aan het denken. Nu zag ik dat ze zo'n kap, incl. Vliegenverscherming hebben, maar die gaat echt helemaal over de kinderwagen heen. Dat lijkt me zo een raar gezicht! Maar wel handig, tegen de zon en alles wat rondvliegt (vliegen, wespen, muggen). Ik heb er alleen nog nooit iemand mee gezien, dus ik vraag me af of het wel wat is. En of er alternatieven zijn, want nu schijnt de zon vaak in het gezicht van mijn baby, wat niet fijn is.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Is een dooky niet iets?

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja goeie tip! Dat is voor nu zeker handig, met de felle zon af en toe. Alleen als het echt heet wordt, ben ik bang dat het zo broeierig wordt onder de kap. Er zitten geen ventilatiegaten in. Misschien toch maar eens naar de babywinkel rijden binnenkort :)

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt niet snel broeierig onder de kap hoor, tenzij je echt de wagen in de volle zon parkeert ofzo. Maar als je loopt, komt er altijd wel wat frisse lucht achter een Dooky en is het eigenlijk verrassend koel onder de kap.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb de zonerkap wel. Vind hem ideaal. Ik wandel ook vaker in het bos en houdt dus ook vliegen/muggen buiten. En hij is ook echt wel warmtewerend.

Deel Deze Pagina