FOK.nl / Nieuws / Vrouw voert baby en kleuter bier en coke / FOK!frontpage Sommige mensen zijn echt ziek..
Indd, kan me niet voorstellen dat een moeder haar eigen kinderen zoiets aan doet (ook niet bij de kinderen van een ander trouwens). Echt zwaar ziek..
Dat soort "mensen" mogen ze van mij steriliseren. Sorry hoor als je zulke dingen uithaald met kleine kindjes... die is de titel "moeder" niet waardig
Waarom niet....hier geef ik de mijne slaappillen zodat ik uiteten kan en worden ze wakker staat er een glas vodka voor ze zodat ze weer kunnen gaan slapen........ Voordat iemand kwaad wordt! belachelijk zo'n vrouw moeten ze opsluiten en die kinderen weg.
Ik vraag me af in hoeverre het verhaal klopt, misschien gewoon een boze buurvrouw die haar zwart wilt maken? Kinderen testen positief toch? Mocht ze het wel gedaan hebben dan is ze echt gestoord
uuhhmm positief betekend dat ze het idd in hun bloed aantroffen en dat ze dus schuldig is!! echt ziek en gestoord als je als moeder zoiets doet!!!!
Arme kindjes... en dan te bedenken dat het niet de enige kindjes zijn ben blij dat de buurvrouw melding heeft gedaan, wellicht dat de kindjes nu wel goed terecht komen. Positief is in dit geval helaas negatief meis. Positief betekend dat je het dus wel gevonden is. Net zoals je bij een positieve zwangerschapstest wel zwanger bent zeg maar.
Mijn god dan ben je toch wel heel erg gestoord. Die vrouw moeten ze nooit meer loslaten. Ik heb een foto van haar gezien, maar die ziet eruit, niet normaal. Dat zei moeder mag zijn zeg
die moeder moeten ze echt aller er uit halen en zou echt nooit geen 2e kans moeten krijgen. die kids zullen heel hun leven problemen ondervinden van alcohol. hersens zijn vollop in ontwikkeling en denk niet dat alcohol zo positief meewerkt. dan misschien nog afkicken van hun alcohol verslaving pfff drugs, wordt dat met borstvoeding doorgegeven? omdat alleen de baby positief testen hierop. nie dat het dan goed te praten is hoor want gestoort blijft ze maar vraag me af waarom ze het de baby wel geeft en de oudste niet
HOLY JEEZ! Mom Fed Toddler And 4-Year-Old Beer And COCAINE! (PHOTO) | Global Grind dit is de vrouw die is opgepakt. beetje onverzorgt maar als ik der zou tegen komen dan zou ik niet meteen zeggen dat is een slechte moeder. ken meer moeders die er onverzorgt uitzien maar daar in tegen perfecte moeders zijn.