Heeft iemand hier wel eens het blotevoetenpad in Deurne gelopen? Zo ja, is het een aanrader? En is het ook te doen als het wat minder mooi weer? Zou het leuk zijn met een peuter en een dreumes (die gaat waarschijnlijk wel in de draagdoek, maar zal ook zelf stukjes willen lopen). En weet er anders iemand nog een ander leuk pad? Het liefst in Brabant, Gelderland of Utrecht. Bedankt alvast!
het is hier vlak in de buurt, alleen nog nooit van gehoord ff gegoogled en zag dat er wel een website van is Toon Kortooms Park in Griendtsveen
Ik heb er een gelopen in flevopolder weet niet goed welke, vlak bij kampen, die was erg mooi, netjes en leuk. ook gelopen bij de cristoffelhoeve, die was aardig maar de routebeschrijving onduidelijk dus uiteindelijk kwamen we heel raar uit. die zou ik niet nog eens doen. bij drachten zit er ook een, die schijnt ook geweldig te zijn (heeft mijn dochter met een vriendin gedaan)
Wij hebben er eentje in Limburg gelopen. Best leuk bij goed weer. Met dit weer moet ik er niet aan denken.