Wij gaan over 2,5 week een weekje naar Tenerife! Nu heb ik net in de winkel een muggenspray deet gekocht maar mag niet voor kinderen onder de 6 jaar. Hoe doen jullie dit? gebruiken jullie het toch bij je kinderen? Ik ben erg gevoelig voor muggen en heb als ik niet uit kijk zo een aantal muggensteken. Ben erg bang dat mijn dochter hier ook gevoelig voor is. Gewoon die deet gebruiken of voor mijn dochter toch een andere kopen?
je hebt ook deet voor kinderen, deze is minder sterk. (<30%). Ik zou de hogere concentratie niet gebruiken, het is echt chemische troep!! Ook oppassen met duinelotjes/sabbelaars dat die huid absoluut niet ingesmeerd wordt!
Die van kruidvat is voor boven de 3jaar. Hier ook helaas niks kunnen gebruiken voor bij m'n dochter van 6,5maand. Het muskieten net heeft goed z'n werk gedaan! Fijne vakantie!
wij hebben een camping muggennet. Dat moet je niet ophangen, maar is zo gemaakt dat het over een bedje spant. Ben niet zo voor chemische producten
Kruidvat heeft een anti muggen lotion zonder deet. En verder inderdaad een muggennet, en wij hadden een huisje waar we s avonds eerst even alle muggen doodspoten en dan de boel gingen luchten.
Mijn dochter was trouwens ook extreem allergisch voor muggenbeten, dan zwol ze helemaal op en kreeg ze van die zweren op haar lijf. Maar dat is met de loop van de jaren minder geworden en nu kan ze er tegen, gelukkig. Kleine kinderen mogen ook nog geen antihistamine innemen, maar je kunt wel zalf met antihistamine krijgen tegen de jeuk, dat mag dan weer wel.
Hier ramen minimum open op baby haar kamer, steeds met gordijnen toe en geen licht aandoen als het buiten donker wordt en de raam openstaat. En voor ze gaat slapen, muggencontrole
Ik heb iets voor in het stopcontact te steken. Er zit geen product in,het zend een soort van signaaluit waar muggen niet tegen kunnen. Bij zoonlief werkt het zeer gord. Het komt van de blokker als ik mij niet vergis.
Oke zo'n muggennet hoe hang je dat precies? Ze slaapt op vakantie in een camping bedje en gaat daar ook in staan. Dus hoe gaat dat dan? Moet je die aan het plafond vast maken? En waar kan je ze halen? Zo'n ding voor in het stopcontact is ook wel een idee, helpt dat voor heel de kamer? Waar kan je deze dan kopen?
je hebt klamboes die je om het campingbedje kan spannen. zit genoeg speling in zodat je kindje kan gaan staan in het bedje. Etos heeft van eigen merk een muggenstift met deet met de lage concentratie. Bye bites muggenmelk helpt ook goed, stinkt wel!
Wij hebben ipv een campingbedje een deryan peutertentje via mp gekocht voor op vakantie. Ze heeft er heerlijk in geslapen. Verder heb ik bij onze drogist muggenspul gekocht die je ook voor baby's mag gebruiken. Ik heb een allergie voor muggen en gebruik zelf antihistamine waar het wel beter van wordt. De jeuk blijft minder lang, het worden nog steeds wel blauwige plekken. Het spul heet ByeBites Softgel. Is 100% natuurlijk met een milde citronellageur. Je kan het ook na een beet gebruiken. Geschikt vanaf 6mnd ByeBites - Weg met steken en beten Ik wordt altijd uitgezocht door die vampiers maar hiermee kon ik rustig buiten op de camping zitten savonds.
Dat muggenspel werkt niet eens, wij hadden ons goed ingesmeerd in Thailand tijdend een jungle tocht nou ben compleet lekgestoken. Daarna nooit meer in gesmeerd en bijna geen last ervan, lijkt wel of die beesten juist op het spul afkomen hahaha. zijn nu 2x op Lanzarote en 1x op Fuerteventura geweest maar ben daar nog nooit gestoken en dochtertje ook niet. over een paar weken gaan we ook naar Tenrife.
Ik heb altijd erg last van muggen bulten, schijnbaar moeten ze mij altijd hebben. Maar ben op Tenerife nooit geprikt hoor. Op gran canaria ook niet. Er zijn daar gewoon veel minder of geen steek muggen.