Voor de telefoon fans onder ons. Welke zou jij kiezen? De samsung s4 of de HTC one? Beiden komen redelijk gelijk uit de reviews, maar ik kan niet kiezen. Altijd al HTC fan geweest. Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor foto's, instagram en dat soort dingen. Ik wil geen Iphone, behalve als iemand hier me een waanzinnige reden geeft, waarom ik juist voor de nieuwe Iphone moet gaan! Welke heb jij, en waarom is hij geweldig? Ik krijg hem cadeau morgen, kan niet wachten
Ik heb zelf de S3 en die bevalt me prima. HTC heb ik ook eens gehad, maar vond ik minder. Maar is meer een kwestie van smaak. Qua functies maakt het tegenwoordig weinig uit welk toestel je neemt. (behalve idd de iphone, want die heeft dat irritante verplichte itunes erop)
Ik vind de s3 zo licht. En de s4 schijnt nog lichter te zijn, wat dat betreft heb ik kolenschoppen en mijn HTC sensation was wel te doen. Maar die laat het leven momenteel.
heb de s4 mini, maar dat scheelt niet veel en ik vind hem geweldig, maar ja ben ook echt samsung fan, geen ervaring met de andere.
ik heb ook de s4. Mijn man heeft de s3 maar ik vind ze qua gewicht zo'n beetje hetzelfde aanvoelen hoor...
Ik heb ook de s4 ben er heel tevreden over. Alleen vind ik de camera niet echt heel bijzonder ( of ik ben er nog niet helemaal achter hoe die werkt ). Ik heb hiervoor altijd een sony ericcon gehad en die hadden echt hele goede camera's.
De camera op de s4 is dus echt heel goed, die wint het in de meeste reviews. En aangezien ik juist de camera het meest gebruik... Ik ga denk ik toch voor de s4! Edit, ja nu zie ik de htc reactie en komt mijn htc liefde weer boven... Haha
Hier ook altijd iPhone gehad en sinds 2 weken op de galaxy S4 overgestapt. Nog geen minuut spijt van! Werkt super fijn