Galaxy s4 vs HTC one

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Voor de telefoon fans onder ons.

Welke zou jij kiezen? De samsung s4 of de HTC one? Beiden komen redelijk gelijk uit de reviews, maar ik kan niet kiezen. Altijd al HTC fan geweest.

Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor foto's, instagram en dat soort dingen. Ik wil geen Iphone, behalve als iemand hier me een waanzinnige reden geeft, waarom ik juist voor de nieuwe Iphone moet gaan!:D

Welke heb jij, en waarom is hij geweldig?

Ik krijg hem cadeau morgen, kan niet wachten:)

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb zelf de S3 en die bevalt me prima. HTC heb ik ook eens gehad, maar vond ik minder. Maar is meer een kwestie van smaak.
    Qua functies maakt het tegenwoordig weinig uit welk toestel je neemt. (behalve idd de iphone, want die heeft dat irritante verplichte itunes erop)

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland

Ik vind de s3 zo licht. En de s4 schijnt nog lichter te zijn, wat dat betreft heb ik kolenschoppen en mijn HTC sensation was wel te doen. Maar die laat het leven momenteel.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben van iPhone overgestapt naar Samsung, heb de S4 en ben er super tevreden over!

5. tuc

tuc Niet meer actief

heb de s4 mini, maar dat scheelt niet veel en ik vind hem geweldig, maar ja ben ook echt samsung fan, geen ervaring met de andere.

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

ik heb ook de s4. Mijn man heeft de s3 maar ik vind ze qua gewicht zo'n beetje hetzelfde aanvoelen hoor...

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb ook de s4 ben er heel tevreden over. Alleen vind ik de camera niet echt heel bijzonder ( of ik ben er nog niet helemaal achter hoe die werkt ;)). Ik heb hiervoor altijd een sony ericcon gehad en die hadden echt hele goede camera's.

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    De camera op de s4 is dus echt heel goed, die wint het in de meeste reviews.

En aangezien ik juist de camera het meest gebruik... Ik ga denk ik toch voor de s4!

Edit, ja nu zie ik de htc reactie en komt mijn htc liefde weer boven... Haha

9. Username

Username Niet meer actief

Sluit me helemaal aan bij team HTC. Ben van iPhone overgestapt naar HTC en wat ben ik er blij mee!

10. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb de HTC One en ik zweerde erbij!! Noooit geen ander merk meer dan HTC!

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    HTC! !!!!!!!!
    Super mooie foto's, veel opties
    Helemaal blij mee

12. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    100% HTC. Super telefoon...!! :D

13. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Okee, bedankt!

Mijn eerste gedachten ging ook uit naar de One, dus ik ben eruit!

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook altijd iPhone gehad en sinds 2 weken op de galaxy S4 overgestapt. Nog geen minuut spijt van! Werkt super fijn

Deel Deze Pagina