muggenspul voor baby's

Discussie in 'Verzorging' gestart door mejosje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

byebites gelcreme is ook gelijk te gebruiken als ze geprikt zijn. Stom toevallig op een centerpars er tegen aan gelopen. Ik vind hem niet zo stinken. Blijkbaar spray dus wel.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik weet de naam niet meer, maar wij hebben laatst bij de etos muggespul gehaald. Was een groene tube. Speciaal voor kinderen onder 3 jaar.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Shit ik had dus gewoon nog even ergens anders moeten kijken, hier hadden ze alleen de spray nog.

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

ja als je het in nederland alleen zou gebruiken helpt het wel want de nederlandse mug is ook niet gevaarlijk

maar als je naar het buitenland zou gaan dan wordt er toch echt wel geadviseerd met zoveel % deet erin want dan helpt de gewone zonder deet echt niet genoeg maar je mag het niet op de handen gebruiken.

dus het ligt eraan waar je het gebruikt hier of in het buitenland.

en ik zal dan geen gok nemen in het buitenland zonder deet.;)

maar ik denk dat het hier waarschijnlijk gaat over muggespul maar dan voor alleen gebruik nederland dan is zonder deet ook goed.

gr jojo29

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Prrrikweg is ook heel goed VOORdat ze gestoken zijn en ook erna!!! Werk in de apotheek en geef zelf dat altijd als eerste advies! Gebruik t voor mezelf ook en werkt goed!

Deel Deze Pagina