muis gezien

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyLaila, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Hallo

Zit ik lekker op de bank zie ik al iets in mijn ooghoek en dacht weer een verdomde vlieg of iets. Kwartier later kom ik erachter dat het een Mijn tuindeur staat open en zag hem weer richting de keuken schieten
    Zal hij weer naar buiten zijn dan. Morgen meteen alle hoekjes en alles met chloor weer aanpakken. Maar ik ken nu niet meer slapen. Waak nu over mijn jongens boven.
    Hellup

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Muizen eten geen mensen volgens mij

3. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Hahaha dat weet im wel. Maar zl heeft zich weer volledig uitgekleed en is meed dat ik niet wil dat ed straks een muis overheen loopf

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier loopt dagelijks een muis over de kinderen heen en ze leven nog steeds ;)

Even zonder dollen.. Succes!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ;)nou.....

haha, sorry, flauw.

Niet zo druk maken joh ts. Bij mijn ouders thuis (oud huis) liep regelmatig een muisje voorbij in mijn kamer. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hun. Ze gaan echt niet over je zoontje heen lopen hoor ;)

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Muizen lopen niet zomaar over mensen heen hoor ;) Tenzij je zoon onder de chocola/pindakaas zit, met een groot stuk kaas in z'n hand.

7. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Maar wat kan ik ertegen doen. Behalve morgen hele huis met chloor onder handen nemen. Dit is eerste keer in jaar een muis en tuindeur stond wagen wijd open. Hoop dat tie naar buiten is gegaan en geen plaag ga krijgen.

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gewoon alles goed schoon houden (geen etensresten ergens). En eventueel morgen een diervriendelijk valletje kopen. Ik weet niet of chloor ze echt buiten houdt, het gaat er vooral om dat je geen voedsel laat slingeren.

9. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wij hebben zelfs een muizenplaag gehad hier terwijl we op 2 hoog wonen hahah en we leven nog steeds allemaal, niemand is ziek geweest en niks kapot. Niet zo druk maken en idd je huis goed schoon houden en wat valletjes of gif halen. Ik heb toen echt gif moeten gebruiken om die beesten buiten te houden.

10. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb hier nog wel een elektronische verjager liggen die je mag overnemen ;)

Onze hamster reageerde er niet zo goed op hihihi

Muizen vinden het ding ook niet fijn, want toen hij aanstond heb ik geen muis meer gezien!

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Muizen lopen wel over je heen als je ligt te slapen hoor! Ik heb vroeger in een houten pre-oorlogse woning gewoond en daar liepen best vaak muizen. Ik droomde een keer over 'thing' van the Adams Family toen ik wakker schrok, ik dacht dat hij over mijn hoofd heen liep, dus ik maaide met mijn handen. Vervolgens zat ik slaperig in mijn bed en zag ik hem naast mijn buik op het bed kruipen. Ik heb hem toen een zwieperd gegeven; dat beest vloog zo mijn barbie 3 in 1 huis in :)

Nou ja, daarna deed hij het nooit meer en ik noemde hem Mouser :)

Deel Deze Pagina