Wastips bugaboo

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Ik heb een 2e hands bugaboo donkey gekocht en wil graag alle onderdelen uitwassen. Heeft iemand hiervoor tips? Wil het natuurlijk niet fout doen met het risico dat straks het niet meer past ofzo. Of is het gewoon een kwestie van label volgen?

2. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wij hebben een nieuwe mutsy gekocht tweedehands.. Ik heb alles gewoon op handwas gewassen op onze wasmachine is er zo'n programma... Dan doet ie 30 graden en ik geloof op 800 centrifugeren...

Zonneklep etc met een sopje met groene zeep gewassen :)

3. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb een Cameleon2 gehad, hiervan kon echt alles in de wasmachine. Had toen op internet de handleiding er even bij gezocht, volgens mij idd 30 graden.
    Uit de zonnekap de baleinen halen, en vochtig er weer op doen zodat ie mooi droogt. En heb zitje ed konden er gewoon in. Zitten ook een soort baleinen in, maar dat kon gewoon in de machine.

4. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ik heb altijd de bekleding gewassen op wol was programma , en daarna vochtig weer op het frame geplaatst , nog niet het plankje e stukje schuimrubber in de zitting gedaan maar wel de baleinen , daarna eraf gehaald en de wieg gewassen en ook weer vochtig op het frame gehangen , ben je wel ff mee bezig maar zo werkte het wel voor mij en zat het er allemaal mooi en glad op .

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Als het goed is zit er een label in. Ik was de bekleding altijd op 30/40 graden.

6. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles op 30 graden. Bekleding, zonnekap etc. , wel de balleinen eruit halen (die plastic stokjes) en het plastic zitje! Gaat prima. Ik laat dd bekleding altijd op de kinderwagen drogen zodat alles ook meteen goed zit ;)

Deel Deze Pagina