hallo, ik heb een voordeelpas van de ouders van nu. maar hoe maak ik nou een profiel aan? ik kan alleen het inloggen vinden (dat gaat niet want ik heb nog geen profiel) of een pas aanvragen (maar die heb ik al)... weet iemand dit?? alvast bedankt!
Ik heb destijds toen ik de pas kreeg een inlogcode gehad en daarmee ingelogd. Maar je kunt nu toch een nieuw wachtwoord opvragen. Je e-mailadres invullen en dan nieuw wachtwoord invullen. Of weet je niet meer met welk e-mailadres je de pas hebt aangevraagd?
dan hoop ik dat ik de brief nog heb haha. nieuw wachtwoord aanvragen heb ik al geprobeerd maar nog geen mail gehad. Bedankt voor je reactie!
Ik had er 1 aangevraagd op de 9-maandenbeurs, maar er is nooit geld afgeschreven en nooit een pas gearriveerd, dus ik laat het maar zo... Heb toen wel de bijbehorende goodiebag gekregen, daar deed ik het voor, maar heb de pas zelf nog niet gemist inmiddels
ik ook. heb de pas in juni gehad en toen is het bedrag ook afgeschreven....gelukkig staat de geldigheidsduur van de pas ook op juni 2016