Waar kan ik een leuke en betaalbare kinderfauteuil vinden? Liever niet met figuurtjes als Dora ed erop. Iemand tips?
Bij de prenatal hebben ze er met nijntje erop in allerlei kleurtjes, maar volgens mij ook 'blanco'. Prenatal - Thuis - Peuter meubels - Prenatal - Kinderfauteuil De prijs is varierend tussen 25 en 40 euro.
De kleine van vrienden van ons heeft voor z'n 2e verjaardag onderstaande stoel gekregen. Hij is er heel wijs mee en zit er steeds op. POÄNG Kinderfauteuil - IKEA Succes met het vinden van een leuke stoel
@miis: tot 50 euro ongeveer. @Triskele: ja, maar dan moet ik wel weten waar ik die dingen kan kopen @Adriana85: dat is wel een leuke prijs. Misschien kunnen we daar eens gaan kijken.
Wij hebben ook die vd Ikea, zoonlief heeft hem nu al bijna 3 jaar en vind hem nog steeds geweldig en gebruikt hem vaak.
Die van ikea is idd ook wel leuk. Daar gaan we waarschijnlijk toch binnenkort heen, dus dan kunnen we even kijken of dat wat is voor ons.
ja mijn dochter heeft die ook en het is ideaal de zitting kan je helemaal los halen en in de wasmachine doen ben echt helemaal gek op dat ding
Wij hebben deze van de babydump; Jollein Fauteuil Corduroy Grijs | Fauteuils | Baby-Dump Kleine man is er erg blij mee
Die was ik ook van plan te halen zit hij stabiel? Kunnen kleintjes (dochtertje is bijna 1,5 jaar) niet achterover vallen ermee?
Wij hebben ook de Sit&Joy, zoals de groene hierboven. We hebben een rode trouwens. Erg leuk stoeltje, zitten ze prima in. Was trouwens ff aan het googelen en zie dat ze nu ook eentje met een verhoogde rugleuning hebben. Als die 2 jaar geleden te koop was geweest (volgens mij niet....) had ik die denk ik gehaald. Ziet er nog iets leuker uit vind ik.
wij hebben zelf een laten maken op deze site Kun je zelf ontwerpen wat je wilt, evt met de naam. Alle stoffen van de tuinkussens kun je dan kiezen voor je stoel. Wij hebben een rode met witte stippen en met zwarte letters de naam. Tex Style - De stijlvolle visie op Tuintextiel
Voor de mensen met de Poang van Ikea: - Vanaf welke leeftijd kunnen ze daar ongeveer in zitten? - Is hij er ook in andere kleuren? Voor de mensen met de Sit & Joy: - Vanaf welke leeftijd kunnen ze daar ongeveer in zitten? - Zitten ze daar wel stevig in? (Het lijkt mij namelijk meer een soort veredelde zitzak.) Voor de mensen met Anne van Jysk: - Vanaf welke leeftijd kunnen ze daar ongeveer in zitten? - Wat zijn de afmetingen van de stoel, vooral de breedte en hoogte? Op de site staan namelijk alleen de afmetingen van het pakket. (Ik ben me ook net begonnen met kijken naar die dingen... )