H&M pakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocochippie, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik snap er niks van dus Help!

Op 10-04 heb ik besteld bij h&m
    Op 14-04 kreeg ik een email dat het pakket verzonden is en dat het 24 uur kan duren voordat de track en trace werkt.
    Tot nu toe krijg ik nog steeds te zien bij de app van PostNL dat de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen is.
    Als ik op bestelling volgen drukt in de email krijg ik (zie foto) te zien.
    Is mijn pakket nou retour gestuurd ofzo? Ik snap er niks van.

*wauw de foto ziet er echt crap uit na het uploaden, sorry*

Bijgevoegde bestanden:

2. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Vergeet niet dat het paasweekend er tussen zit hé! Dus misschien staat er hij morgen of overmorgen voor de deur..
    Ik kijk altijd via de post nl site. Dan kopiër ik ff de track and trace code

En het is nog snel.. Er waren veeel problemen met de verzending kijk maar eens bij de berichten op de Facebook site van H&M

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik kan zo niet lezen wat er in je bijlage staat, maar voor zover ik het begrijp is dit normaal. De melding dat hij aangemeld is heb ik ook altijd en dan staat er verder nog geen datum en tijd bij dat ze het bezorgen. Bezorgmoment komt er de dag te staan dat ze komen bezorgen. (Volgens mij ook nog weleens avond ervoor).

4. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Heeft bij mij ook een keer wat langer geduurd, zeker een paar dagen. H&M is niet zo snel, maar komt wel goed

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik kreeg hetzelfde te zien maar ineens was daar de pakketbezorger. Heb het dus alleen niet met die link kunnen volgen. WAs ook voor het eerst dat ik dit kreeg ipv gewoon de pagina van PostNL waar je het met invoeren van de barcode kon volgen.

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Dit snap ik trouwens nooit zo goed. Bestel met regelmaat bij hm en de enige keer dat het langer heeft geduurd was tijdens de sale en daar kreeg ik netjes bericht van dat het langer zou duren.

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

De onlineshop van h&m is echt waardeloos. Ik heb in maart een pakket besteld. 2 weken later had ik nog niks binnen dus ik mailde ze met de vraag wanneer ik het pakket kon verwachten. Een week later kreeg ik een automatische mail dat de bestelling geleverd was, wat helemaal niet klopte. En een dag later kreeg ik een mail dat ze mijn retourzending ontvangen hadden. Nog een dag later stond het aankoopbedrag weer op mijn rekening. Oja en mijn mail is niet beantwoord. Dus houd er rekening mee dat je het nooit gaat krijgen.

Tot zoverre mijn frustratie :D

8. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Komt waarschijnlijk door de Paasdagen.

Verder is H&M idd wel langzaam met bezorgen vind ik en volgens mij hebben ze sinds kort een nieuw systeem daar ofzo. App werkt bijv waardeloos en pak- en retourbonnen zien er helemaal anders uit. Op mails krijg je sowieso geen antwoord. Maar dat is mijn ervaring.

Toch blijf ik bestellen hahaha

9. Chocochippie

Ja ik had al rekening gehouden met de Pasen maar snapte dat trackingsysteem van h&m zelf niet omdat er retour bij stond.
    En ik ben gewend dat ik het de volgende dag dan in huis heb dus dat zou dan afgelopen zaterdag zijn.. maar we wachten het af.

Eline88 ik las zulke verhalen ook op internet ja.. slecht hoor.
    Als dat gebeurd bestel ik er niet meer online maar ga ik wel naar de winkel.

10. Chocochippie

Nou ik kijk net in de PostNL app en alsof ze hier hebben meegelezen.
    Mijn pakket word morgen bezorgd tussen 8:30 en 21:30.. 🙄 Maargoed hij komt morgen :p (of eigenlijk vandaag)

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij hm duurt het altijd langer dan bij andere webshops op een of andere manier

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    H&M leek wat sneller te zijn met bezorgen, tot de laatste 2 keer, duurde ook anderhalve week geloof ik.
    Aangezien je nu met de paasdagen zit zou ik even wachten tot morgen en anders even bellen.

13. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik heb 2 keer wat bij H&m online gekocht, allebei de keren duurde het 2 tot 2,5 week voordat ik bestelling eindelijk in huis had. Het was geen sales, geen feestdagen. Ik trap er geen 3 keer in.

Deel Deze Pagina