ik moet het nu toch echt even kwijt !! haha ik en mijn vriend hebben 'het' al zeker 1 maand niet gedaan,.. omdat ik gewoonweg geen zin heb.. (beetje egoistisch i know) maar net nu zijn broertje hier komt logeren tot maandag !!! heb ik echt Zo'n ZIN !!!! en kan ik het gewoon niet met z'n broertje in de buurt. !!! t liefst zeg ik tegen hem.. 'ga even een uurtje wandelen ofzo' haha echt dit is zoooooooooooooo Frustrerend !!
Haha vervelend. Al vind ik persoonlijk dat je 't best kan doen als zijn broertje er is, gewoon niet zo veel lawaai maken Of anders zelf even gaan "wandelen" met je vriend, naar een strandje/bos ofzo
Kun je toch gewoon doen als hij logeert? Ik neem aan dat hij niet tussen jullie inligt? Niet teveel geluiden maken, dan moet het geen probleem zijn toch?
waarschijnlijk wil je juist NU sex OMDAT je het (volgens eigen ideen) nu niet kunt doen omgekeerde wereld.... zou zeggen sex uuh zet hem op haha
Breek me de bek niet los, sta al 10 weken droog! Laatste vier weken van de zwangerschap gewoon geen zin meer en het kwam er niet van en nu KAN het niet omdat manlief eerst even de leidingen moet laten doorknippen! Geen enkel risico hier, geen kindjes meer........ Maar dus ook geen sex.. :S BALEN!!!!!
er zijn toch wel andere voorbehoedsmiddelen die je kan gebruiken tot het knoopje is gelegd? ook na de sterilisatie duurd het een tijdje voor alle levende spermacellen weg zijn, dat wordt dus een lange tijd geen sex voor jullie!
Waag ik me niet aan, heb maar liefst vijf ongeplande zwangerschappen achter de rug (1 door de pil, 3!! door de Mirena, dit waren vier miskramen en 1 door pil+condoom+per.onthouding met als resultaat onze jongste zoon) dus hier staat echt alles op slot totdat er geknipt is..! Dit wordt inderdaad een heeeeeele zware zomer....... Maar ja, beter het zekere voor het onzekere!
heb net nog op de wc gekeken, maar nee, sorry moet je teleurstellen, ben geen jongetje en dus ook geen broertje....
Haha.. jah toen m'n vriend naar boven ging, (moet vroeg slapen omdat hij ochtenddienst had),. toen ben ik ook eventjes mee naar boven gegaan,,.. en zijn broertje zal beneden op de Wii, en heeft er helemaal niets van gemerkt
Haha!!!! Moet gelijk aan mijn man denken. Die zegt vaak als hij naar de wc gaat: "Ik ga ff kijken of ik nog een jongetje ben!"