muis.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Tara84, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bang voor een muis? Gillen? Op een stoel staan? Echt?! Is dat niet heel erg cartoon-achtig?

Mensen, dat beestje is DOODSBANG voor ons. Is 300 keer zo klein...arm dier.

2. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier ook iemand die heel hard zou schreeuwen om hulp...zou hem echt niet durven te vangen!

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Pindakaas gebruiken ipv gewone kaas!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Aah gossie, ik vind ze er altijd zo schattig uitzien - ook als zijn ze niet de meeste hygienische bewoners van onze planeet ;). Had zelf vroeger in mn studentenflat ook veel last van muizen en ving ze altijd in een handdoek en bracht ze dan naar buiten. Wsl waren ze eerder weer binnen dan ik, maar ik kon het niet over mn hart verkrijgen om ze dood te maken :(.
    Als je ze wilt lokken lukt dat trouwens vaak beter met zoetigheid, chocholade ofzo.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou ik ben zeer zeker niet bang van muizen, heb er wel eens een gered uit de bek van de kat, werd ik als dank zelf gebeten door het beest... Das dan mn enigste angst, maar goed zo heeft ieder zn eigen angsten...

Doosjes/vallen met pindakaas werkt idd het beste, maar als je dat schatje nou gevangen en weggebracht hebt, moet je toch eens gaan kijken hoe waar en waarom ze binnenkomen, muizen zijn nooit alleen....
    Succes!

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Nou, hij is niet meer tevoorschijn gekomen hoor. En pindakaas heb ik niet in huis. Denk dat hij vanuit de tuin is gekomen. Heb, als ik thuis ben, de hele dag de deur openstaan. Kan me niet voorstellen dat er hier een nest in huis zit...

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ach wat een schatje!!! Hihi! Ik vind muisjes zo lief! :) Ik heb ze natuurlijk liever ook niet in huis, gelukkig ook nog nooit gebeurd!
    Ik zal hem als ik jou was vangen in een doosje en buiten zetten! De katten er achteraan sturen vind ik zo zielig! :) Succes ermee! ;)

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    wat een schatje ... maar hoe je hem weg krijgt geen idee :D

liefs edith
    mama van mees*

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    En hoe gaat het nu met de kleine muis?

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    kijk mij topic;)

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    OMG:$:$!!!
    Lig vanochtend heerlijk in mijn bedje en denk, wat hoor ik toch een vreemd geluid.... Kijk ik naast me en zit één van mijn katten op bed met die muis in zijn bek!!! Gatverdamme.....
    Dus ik tegen vriendlief: die kat zit met die muis in zijn bek!! Maar nee hoor, meneer reageert niet (ja, ok, hij ligt met koorts in bed, dus best een goed excuus). Dus ik in mijn nakie die kat achterna die meteen naar beneden rent. Probeer die muis uit zijn bek te halen, maar hij wil hem met geen mogelijkheid loslaten. Ondertussen zie ik de staart van het muisje bewegen, dus hij leeft nog!
    Na tien minuten laat de kat, in een onbewaakt moment, de muis los en kan ik hem vangen met een handdoek en naar buiten gooien. Muis totaal getraumatiseerd en kat boos.
    Nou, dat was mijn begin van de dag en het einde van het verhaal van muis..... als hij tenminste niet terug komt:)

Deel Deze Pagina