hoi ik wil heel gaar weten hoe dat zit ik heb vrijdag ochtend een test gedaan en binnen 10 min heb ik erop gekeken en toen zag ik geen streepje en ik heb hem weg gelecht omdat ik dacht dat hij negatief was nou wilden ik hem vrijdagavond op ruimen en wat zie ik daar een heel lich streepje ? nou heb ik gelijk de verpaking gepakt en even gelezen en nou staat er dat er na een half uur niets meer gebeurt nou is mijn vraag hoe kan het dat een negatieve test in een keer positief is ik bedoel een negatieve test kan toch niet ineens positief zijn en is het mogelijk dat het wat langer duurt voordat de test alles kan laten zien ik weet het klind naar mijn gevoel dom maar ja eerste kind en na 5 maanden zou het eindelijk gelukt zijn ja ik stond echt versteld kan het zijn dat hij gewoon op moet drogen ik hoop dat iemand mij kan helpen ik wacht nog even af als ik het vol houd en anders ga ik een andere test halen zoals die van clear bleu
hoi, een test kan onder invloed van licht toch reageren. Daarom moet je je altijd strikt houden aan de afleestijd en mag je een test daarna niet meer interpreteren. Dus ik zou maar een nieuwe test doen en heel goed de gebruiksaanwijzing doorlezen. Succes! Mirjam