Wat mag je eten nadat je kies is getrokken? Vanochtend om 10 uur is mijn kies getrokken met veel geweld hahaah ( kreeg zelfs een tand door de lip!! ) Maar nu heb ik dus honger en vla vult niet echt! Mag ik gewoon eten? Ik zit toch flink onder de medicijnen dus hopelijk lukt dat.
ik mocht na een paar uur weer eten, wel zachte dingen. Dus gewoon pasta's ofzo. Daarna even schoonspoelen. Ik had ook mega honger dus gewoon gegeten hihi
Volgens mij mag je gewoon eten hoor. Ik heb laatst ook een kies laten trekken en de tandarts heeft toen niks erover gezegd dat ik niet mocht eten.
ja hoor na een paar uurtjes mag je gewoon eten als dat mogelijk is.. wel goed spoelen na het eten en toch proberen niet aan de kant waar de kies getrokken is te kauwen...
Ja hoor je mag eten, probeer met de andere kant te kauwen dan waar je kies er uit gehaald is. Sterkte!
ja hoor je mag na een paar uurtjes weer eten.. poets daarna gewoon gelijk je tanden en spoel even goed na met water. probeer aan de kant te eten waar je niet bent getrokken gewoon de volgende keer vragen aan de tandarts gek gevoel he ik had het na mijn verstandskiezen ik zat de hele tijd met mijn tong in dat gat te boren
mijn man heeft vorige week een kies laten trekken en die heeft een papier meegekregen. daarop stond dat hij een paar uur niet mocht eten daarna wel bijna alles maar bijv geen rijst. dat raden ze af.
ik heb ook een keer in de middag mijn verstandskies laten trekken en toen ik thuis kwam had mijn man eten (lees vlees) klaar gemaakt en we hebben gewoon gegeten..moet wel zeggen dat het erg lastig was omdat me halve mond verdoofd was maar mag volgens mij gewoon hoor!