er is niet altijd iets aan te doen! Muizen komen ook binnen om te overwinteren of om nesten te maken, zo hebben ze vorige jaar bij ons in het winkelcentrum ook in de kleding winkels gezeten (waar dus helemaal niet met eten gewerkt wordt) Zolang er iets aan gedaan wordt en de muizen dus niet bij het eten kunnen komen (daar kun je zelf voorzorgsmaatregelen voor treffen) zou ik het vervelend vinden maar niet meer dan dat.
goh dat iedereen daar zo wilt van wordt muizen kun je soms echt NIKS aan doen... en je kan ze wel vergiftigen maar dan gaan ze ergens liggen rotten, ook niet fris........... muizen kunnnen overal doorheen en tussen/onder door..... hoe schoon je ook bent, je kan ze toch gewoon krijgen. Ik heb op kamers gewoond, met 6 personen, en dat was echt een enorm net studentenhuis. werd elke dag gepoetst en afgewassen, stond nooit vieze vaat. Stond een oude gasoven waar achterin een open gat zit.... en toen ik een keer de oven open wou doen om hem aan te steken zat er gewoon een muis op zn achterpootjes heel vriendelijk naar me te kijken hihi ik moest er wel om lachen... mn huisgenote zat boven op de kast dat wel
ach ja muizen zijn overal. Op mijn werk bij een grote bank zitten ze ook. En bij de makro in amsterdam zijn er ook echt heeeeel veel.
Er is trouwens wel muizengif op de markt waar de muis dood van gaat maar niet gaat rotten, maarja een mummymuizenlijkje ergens in je huis is ook weer zo wat. (een keer een muizenmummie gevonden bij de buren op de hooizolder appart gezicht)
Ja, top spul! Alleen wel iets minder als je een uitgedroogde muis ineens in de mouw van je trui voelt als je die wilt aantrekken. Die dacht: laat ik maar de laatste minuten van mijn leven in een lekkere warme trui kruipen....
Brrr mn tenen gaa ervan kriebelen. Miscchien kunnen ze er soms niets aan doen maar als je er in korte tijd al 2 ziet... Is het al ver heen denk ik.
ik heb een muis in huis. elke avond is hij er weer en zit er nu z'n 4wk. onze buren hebben heel veel vogels en ik denk dat ze daar gaan eten en hier slapen (zijn huis wordt flink verbouwt). elke keer iwl ik een val kopen maar vind het zo zielig haha. ben er niet bang voor maar vind het wel vies. savonds zie ik hem wel is voorbij schieten en volgens mijn is hij ook zo tam als iets. het is er hier echt maar 1tje omdat ik hem herken aan zijn kromme staart. zit een knik in dus denk dat hij al is een val te pakken heeft gehad. in een restaurant vind ik het niet kunnen. omdat ze onmoeglijk alels kunnen reinigensmorgens waar aan gegeten wordt etc.
Bij de Winkel van Sinkel in Utrecht lopen ze tijdens je eten over je voeten. Er lopen ook veel katten rond. Vond dat eerst wel schattig, totdat ik de reden hoorde.... en zag.
ja wij zaten er een keer in het restaurant en das boven en kon zo op de food afdeling kijken en daar rende ze onder de stellingen door. en niet 1 of 2 nee wel een stuk of 10
ik ben ook geen held hoor qua muizen. er zat er ooit eens 1 in ons tuinhuisje... daar stond toen mn wasmachine en droger ( woonde toen in een chalet tijdelijk) en op een goede dag liep ik daar binnen met me wasmandje... en hoor ik knirp knirp knirp........ zat er dus ook een muis in een stapel dozen....... ikke niet meer het tuinhuisje indurven...... wasmand weer terug in huis gezet. een schep gepakt....... met gevaar voor eigen leven het tuinhusije binnen gelopen............. een enorme oplawaai tegen die stapel dozen gegeven zodat ze allemaal naar buiten vlogen en daar ging de muis! ( hoopte ik) afijn wasje in de machine gedaan. komt man sávonds thuis.. ziet een stuk of 8 dozen in de tuin liggen.... vroeg wat daar het nut van was... ik mn muizenavontuur verteld..... hij tikte nog net niet met zijn vinger op zijn voorhoofd
hahahahaha.. moet erg lachen om je verhaal plurkie.. Maar wij hebben een kat en die denkt oko dat hij af en toe een vreselijk kado voor mij moet meenemen.. Dochterlief gilt het uit van plezier en ik gil ook.. niet van plezier..
of kikkers.. die neemt ie ook mee. Vorig jaar kwam hij er doodleuk mee binnen.. dus ik ren de trap op.. en naar mijn man (die mocht uitslapen) Dacht nettekind dat ze niet naar boven hoefde.. dus toen ik met een sjaggo man beneden kwam zaten de kat en mijn kind te spelen.. zo goor! kat tikt kikker naar dochter.. dochter tikt kikker terug.. en nog eens.. Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Maar goed.. dat is offtopic