Wie weet waar ik waxinelichtje kan kopen die 'uit elkaar' kunnen? Zo dus; Ik wil voor Valentijnsdag met mijn (oppas)kindjes waxinelichtje maken met een boodschap en daarvoor moet het lontje uit het waxinelichtje. Ik ontdekte net dat het namelijk niet bij alle waxinelichtjes kan. Dus ik moet nieuwe/andere kopen, maar dan wel de goede natuurlijk.
Papieren rondjes (even groot als het waxinelichtje) knippen (waar je berichtje/boodschap opstaat, bij de oppaskindjes staat er een hartje dat ze inkleuren). In het midden prik je een gaatje, daar steek je het lontje door heen en dan het waxinelichtje. Alles weer in het metalen bakje en als het kaarsje brandt en al het kaarsvet gesmolten is, kun je het berichtje/boodschap lezen. Maar nu bleek ik zelf waxinelichtjes te hebben waarvan het lontje niet los uit het kaarsje ging. Het kan ook onder het kaarsje, dat je het rechtstreeks in het metalen bakje legt, maar dan zie je het lontvoetje nog, vind ik niet zo leuk.
Zucht... ik zit te veel in de kinderen van 5 en 6.. mijn eigen dus... Ik las waar de KONT uit kan....
Dan wil ik er graag één waar de mond uit kan. Maar dan uit als in dat er geen geluid meer uitkomt Gut ik wist niet dat ik brugmannen en -vrouwen produceren kon! PS: hoe je al niet kan afwijken van het hoofdonderwerp haha sorry TO! Leuk idee trouwens!!