vraagje over facebook

Discussion in 'De lounge' started by ALeV84, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Ik heb net per ongeluk aangeklilkt op vind ik leuk bij iemand waar ik echt niks mee te maken heb haha. En ook bij iets wat echt niet leuk is en dit gebeurt wel heeeeeel vaak als ik op mij. tel aan het facebooken ben. Ik schaam me rot want iedereen denkt nu wat is dat voor een raar wijf. Ik vroeg me af of ze ook een melding krijgen als ik het gelijk weer wegklik:)

2. me83

me83 Niet meer actief

ik denk dat ookal unlike je het ze de melding wel zien ja

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dat kunnen ze inderdaad nog wel zien.. Ik zou unliken en een comment plaatsen dat het een foutje was (of in een privé bericht).

4. danip

danip Niet meer actief

Jup, dat kun je niet meer terug draaien. Ik had het laatst ook, toen heb ik per ongeluk iemand toegevoegd als vriend. En ik "ken" diegene dus wel, maar dan via zijn werk. Kwam hem toevallig tegen en op een of andere manier klikte ik per ongeluk op vrienden worden :) Nu zal hij wel denken dat ik heb zitten zoeken of zo. Jammer dat er niet een soort windows achtige "weet je heel heel heel zeker dat je dit wilt doen" beveiliging op zit!

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Dat meen je niet?? Het was gebeurt bij iemand waar ik al heel lang ruzie mee heb en nu ziet ze dat ik toch stiekem haar gesprek met iemand zit te lezen haha. Ach ja jammer dan :)

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Volgens mij niet als je snel weer op 'vind ik niet meer leuk' klikt. hihihi ik heb t ook eens gehad. Ik heb t daarom uitgeprobeerd met mijn zus en zij kreeg geen melding :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

whaha blunder!!! Ja dat heb ik ook wel eens oeps..

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahahaha sorry moet er beetje om lachen...:D

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Boeiend. Gewoon weer unliken en doen of je neus bloed.

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb het even uitgeprobeerd met mijn zus haar account, en je ziet inderdaad meldingen ookal heb je het weggehaald.

11. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Oooh ja herkenbaar!
    Heb ik ook keivaak als ik op mijn telefoon op Facebook zit. ;)

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Dit heb ik laatst ook gehad, ik kwam erachter omdat diegene mijn verzoek had geaccepteerd. Ik heb hem weer snel "ontvriend"!!

13. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Oooh wat sta ik voor schut weer met mijn domme acties op facebook maar aan de andere kant, boeiend ehmmm

Share This Page