Ik heb net per ongeluk aangeklilkt op vind ik leuk bij iemand waar ik echt niks mee te maken heb haha. En ook bij iets wat echt niet leuk is en dit gebeurt wel heeeeeel vaak als ik op mij. tel aan het facebooken ben. Ik schaam me rot want iedereen denkt nu wat is dat voor een raar wijf. Ik vroeg me af of ze ook een melding krijgen als ik het gelijk weer wegklik
Dat kunnen ze inderdaad nog wel zien.. Ik zou unliken en een comment plaatsen dat het een foutje was (of in een privé bericht).
Jup, dat kun je niet meer terug draaien. Ik had het laatst ook, toen heb ik per ongeluk iemand toegevoegd als vriend. En ik "ken" diegene dus wel, maar dan via zijn werk. Kwam hem toevallig tegen en op een of andere manier klikte ik per ongeluk op vrienden worden Nu zal hij wel denken dat ik heb zitten zoeken of zo. Jammer dat er niet een soort windows achtige "weet je heel heel heel zeker dat je dit wilt doen" beveiliging op zit!
Dat meen je niet?? Het was gebeurt bij iemand waar ik al heel lang ruzie mee heb en nu ziet ze dat ik toch stiekem haar gesprek met iemand zit te lezen haha. Ach ja jammer dan
Volgens mij niet als je snel weer op 'vind ik niet meer leuk' klikt. hihihi ik heb t ook eens gehad. Ik heb t daarom uitgeprobeerd met mijn zus en zij kreeg geen melding
Ik heb het even uitgeprobeerd met mijn zus haar account, en je ziet inderdaad meldingen ookal heb je het weggehaald.
Dit heb ik laatst ook gehad, ik kwam erachter omdat diegene mijn verzoek had geaccepteerd. Ik heb hem weer snel "ontvriend"!!
Oooh wat sta ik voor schut weer met mijn domme acties op facebook maar aan de andere kant, boeiend ehmmm