Vond dat er voor meisjes niet heel veel was, maar toch 2 t shirts, shirt lange mouw en schoentjes besteld. De normale prijzen zou ik er nooit voor betalen
Het is maar een paar euro goedkoper dan het er al voor maanden opstond... Gelukkig had ik al besteld en heb ik de goede maten voor van de zomer
Z8 valt juist behoorlijk groot! Leg de kleding maar eens over kleding indezelfde maat van een ander merk.
Valt inderdaad juist wat groter. Voor meisjes tenminste wel. Behalve de borgvesten, die vind ik dan juist weer niet echt ruim vallen.
Z8 valt echt ruim. Bij de dubbele maten valt het als de grootste maat. Voor jongens hadden ze niks leuks vond ik. Ik hou nu eenmaal niet van zwart, wit, oranje, geel en laat nu net alles in die kleuren zijn. Balen!
Oke, antraciet dan... haha.. donker in elk geval. En dat vind ik nou eenmaal niet leuk bij de kids...
Hihi, ik vond juist veel meer leuke dingen voor jongens, maar ja ik ben niet van de jurkjes, rokjes, roezeltjes...
ik vind het ook ruim ballen. mijn dochter heeft nog steeds jurkjes aan 92/98 terwijl ze van andere merken 104 heeft. ik heb het estelle jasje gekocht. is aan twee kanten draagbaar. er staat wel bij dat het ruim valt. ik heb toch maar 104 genomen. 92 durfde ik niet aan en de rest was uitverkocht. dan maar voor de volgende herfst.
Ik heb gisteren een bestelling gedaan maar nog helemaal geen bevestiging mail gehad terwijl het wel van mijn rekening af is. Meer dames hier last van?
ik kreeg ook meteen een orderbevestiging inderdaad. wel pas na vier dagen het bericht dat hij morgen wordt bezorgd.