Verdrietig gevoel. Wat doen jullie als je toch weer ongesteld bent geworden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kuikentjepiep, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Deze maand dacht ik echt het is raak!
    Wij hadden de hele week rond de eisprong geklust. Ik ben ook twee weken erg misselijk geweest en ik had krampen in mijn baarmoeder. Mijn borsten deden erg veel pijn en ik had twee weken lang een rare eetlust en sterke geur.
    Dit heb ik normaal nooit. Ik heb nooit klachten tussen mijn eisprong en menstruatie in. Alle klachtjes herkende ik van mijn vorige zwangerschap dus ik was gewoon al blij. Ik was er van overtuigd dat het raak was. Ik ben niet eens meer als een malloot gaan testen.

En net op mijn werk zag ik een bruine veeg bij het afvegen en ik was echt helemaal in shock. Ik kon me gewoon niet meer concentreren.
    Ik werk met kinderen dus ik moest me echt sterk houden het was zo lastig!
    Het liefst lig ik thuis op de bank te huilen.
    Zou mijn lichaam me dan gefopt hebben? Waar kwamen al die klachten vandaan die ik nooit heb?

Ik ga zo mijn kindje van de opvang halen en het liefst huil ik met hem in mijn armen. Maarja dat kan ik hem niet aandoen hij begrijpt er niets van dus weer sterk houden.
    Vanavond maar even uithuilen bij mijn partner. Normaal deel ik altijd zoveel over mezelf met mijn collega's en mensen om me heen maar dit voelt echt als stil verdriet.

Ik ga met mijn man sushi bestellen en een fles wijn drinken! en hopelijk volgende maand weer nieuwe kansen.
    Oja en ik besef maar weer al te goed hoeveel geluk we hebben met 1 kindje. Blij zijn met wat ik heb en relativeren.

Jullie kennen dit gevoel vast als geen ander.
    Wat doen jullie op deze dagen om je 'leed' een beetje te verzachten?

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hoi,
    Je topic staat in de verkeerde categorie, kan je beter bij zwanger worden plaatsen ;)

Ja je lichaam kan je gigantisch foppen.. Als ik ongesteld ben geworden baal ik ook heel erg en voel me erg verdrietig. Ik heb voor mezelf ook nog niks kunnen bedenken hoe het wat dragelijker wordt. Helemaal niet als je hoort dat bekenden bijvoorbeeld zwanger zijn. Doet best zeer.. :( Nu na 1 jaar wordt het ook steeds moeilijker om positief te blijven.. Soms weet je het gewoon even niet meer.

Hoelang zijn jullie nu bezig voor een tweede kindje?

Deel Deze Pagina