Ik zoek ervaringen van multi gyn Ik loop nu al ander half jaar met schimmel infecties en bacterie vaginose en ben er zooo zat van. Alles al geprobeerd. Erg vaak bij de huisarts geweest maar ik ben er helaas gevoelig voor. Nu wou ik graag wat ervaringen weten over multi gyn
Multi gyn ken ik niet, maar is je partner ook mee behandeld? Want anders blijf je elkaar met geslachtsgemeenschap besmetten. Helaas denken niet alle huisartsen hier standaard aan dus vandaar mijn vraag.
Ik heb vanalles van de huisarts gehad en niets hielp, laat staan dat het blijvend hielp. Multi gyn actigel helpt bij mij juist wel. Alleen al omdat het direct wat verlichting geeft. Blijft wel terugkomen bij me, maar met de multi gyn vind ik t niet meer zo erg. Maar je kunt het toch gewoon proberen en kijken of het wat voor je doet?
Multi gyn verdooft wat. Dat is dus aan de ene kant wel fijn. Maar het lost niets op helaas. Dus 'in the end' heb je er niets aan.
Lief dat iedereen met adviezen komt. Uiteraard heb ik de normale adviezen allemaal al uitgeprobeerd Vandaar de vraag ervaringen met multi gyno We zitten met ons handen in het haar
Er is iets met yoghurt, maar weet niet meer precies wat. Even googlen anders. Het zure schijnt te helpen tegen de schimmel. Maar weet t dus niet meer exact.
Al die smeerseltjes werken voor geen meter ( althans hier niet ) Ik heb mijn oma's tip gebruikt, een bakje pakken en daarin 2 eetlepels water en 1 lepel azijn. Gewoon de echte pure azijn die vast de meeste wel in huis hebben Je maakt een watje goed nat met het mengsel en dit dep je heel goed rondom je vagina, echt goed alle plekjes mee nemen en proberen zo min mogelijk plekjes te vergeten. Het kan even prikken maar dan moet je even op je tanden bijten zei mijn oma . Ik heb dit twee dagen 1x per dag gedaan en heb werkelijk waar zelden tot nooit nog last van een vagina infectie. Mocht het na de derde dag wat minder zijn geworden maar nog niet volledig weg dan moet je gewoon nog een keer deppen. Wel gewoon je onderbroek aan doen zonder inlegkruisje, juist de inleg kruisjes zorgen er voor dat de schimmel gemakkelijk weer terug komt. Ik had het heel erg in mijn tienerjaren en heb toen werkelijk alles geprobeerd qua smeersels en dit was het enige wat hielp.
Hier helpt de azijn ook. Heb na het deppen wel even een ronde dansje door de badkamer gedaan sanseveria het prikken Maar goed, moet je de verhouding water en azijn maar niet verwisselen
Maar bacteriële vaginose en een schimmelinfectie zijn 2 verschillende dingen en het lijkt me dat dat ook afzonderlijk behandeld moet worden.
Multi gyn hielp bij mij wel. Nu doe ik bij de eerste irritatie al smeren om het te voorkomen. Het kan in ieder geval geen kwaad dus ik zou het gewoon proberen.
2 weken lang elke 2 dagen wisselen van soorten yoghurt die je erop smeert... De tip van mijn huisarts haha! Zitten zoveel bacteriën in dat hersteld t