Hello everybody! Ik wil vanaf morgen starten met de 'multi zwanger zijn' van de etos. Nu staat erop dat er ook foliumzuur in zit. Houd dit in dat ik er dan geen foliumzuur bij hoef te slikken? En wat is jullie mening over deze tabletten? En welke slikken jullie en of raden jullie aan? Thanks alvast!
hb het al gevonden zit 400 mcg foliumzuur in dus is prima, hoef je geen extra meer te pakken... Enige wat er niet in zit is omega3, dat zou je wel kunnen slikken, word vaak geadviseerd...
Op de verpakking staat dat er 45 gram omega 3 in zit. Maar tot wanneer moet je deze dan slikken? Had ze gehaald met het idee dat er de nodige vitaminen in zaten voor de gehele zwangerschap. Zag pas later dat er ook foliimzuur in zit.
Oke dan hoef je geen extra omega3 te slikken... Je moet foliumzuur minstens tot 12 weken zwangerschap blijven slikken, maar tot einde van zwangerschap kan geen kwaad!!!
hoi hoi ik gebruik zelf etos mutlu zwanger worden en ind daar zit ook foliumzuur in, je heb er 2 zwanger worden/zwanger zijn. ik had vorige week een afspraak bij de gyno en die vond het hartstikke goed dat k het slikte omdat er ook genoeg foliumzuur in zit. dus ik zal je wel aanraden om door te slikken. wel grote tablletten
Ja ik slik al een tijd foliumzuur. Maar wil eigenlijk wel na de 12 weken echte zwangerschaps vitamines slikken. Welke kan ik dan het beste nemen? Of gewon centrum ofzo
wat ik weet wat de gyno zei en de medewerker van etos, alle benodigde vitamines zitten er al in. ik denk niet dat je iets extra's hoef te gebruiken? vraag anders toch even aan je gynocholoog
Zoals misscansu al zegt, je kunt gewoon etos zwanger zijn blijven slikken... Is gewoon goed genoeg...