Ik wil graag gevulde eitjes maken. Waar kan ik de vulling van maken behalve de dooiers? En moeten het harde dooiers zijn of middel hard?
dooiers prakken Mayonaise erbij veel kerrie poeder Paprika poeder peper That's it, heb ze net ook zelf gemaakt.
Mijn schoonmoeder maakt altijd hele simpele maar o zo lekkere gevulde eieren. Ze doet mayo, curry, zout en peper met het gekookte eidooier mengen. Dan doet ze dat in de eieren en dan nog een dotje curry erop, ik ben er gek op
Hier altijd dooier mayo,peper en maggie. Ook errug lekker. Ik kook de eieren meestal 5 tot 6 minuten.
Ik kook de eieren zon 5-6 minuten dan eigeel prakken, mayo, ketchup, aromat erdoorheen en nog een klein gesneden augurkje en ham heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!
ik kook ze altijd hard en dan het eigeel mengen met wat mayonaise, curry, kerriepoeder en paprikapoeder en een beetje maggie..... dan het eigeel met de mixer tot een glad papje maken en dan in een spuitzak in de eieren spuiten... kan ook met een boterhamzakje en daar een puntje uitknippen...
Een hard gekookt eitje. Dooier eruit halen. Mayo, curry, mosterdsaus en wat peper. Staafmixer erop en vullen maar!!
Doet er niemand hier knoflook in??? Dat is zooo lekker hmm, bij de buren hebben ze ze ook... ik zou daar ook zijn, maar ik ben dus nu even thuis