Dag dames, Het is nog vroeg in de zwangerschap maar ik ken mezelf/ons en ik weet dat dit een lastige gaat worden. Namelijk het vinden van een meisjesnaam. We willen het geslacht niet weten tijdens de zwangerschap dus het zal toch echt moeten . Ik hou van weinig voorkomende namen, die wel makkelijk in de mond liggen en er niet geknutseld uitzien. Het lieft geen y in de naam. Het hoeft geen typische meisjesnaam te zijn. Ik vind juist uniseks namen of namen die niet overduidelijk voor een meisje zijn erg leuk. Maar ben nog steeds niet de naam tegen gekomen waarvan ik denk, wauw dat is hem! En geloof me, ik zoek al een tijdje dus iedereen die een poging wilt doen, heel erg bedankt! Wie weet komt hier iemand met die ene naam die we nog niet zijn tegen gekomen
Arwen / Arden Rune Ceres Tirza Kaja / Kaia Maeve Imre Julin Julot Eden Luah / Lua Rava Cleo Nouk Dante Ira / Iva Reza Madée Idun Juul Philou / Filou Jalou Janouk / Janou Manouk / Manou Inte Maxime Maxe Skout / Scout Rive Caro Lima Romijn Diese / Dieze Diede Esra Jera Terra Tessel Jona Janoa / Manoa Flinn Kess Rox Lou Quinn Raven Ragna Veron
Zit hier nog iets tussen? Vida Daniek Ava Imke Novi Lina Arwen Nadine Meike Lila Mara Minne Lotta Linske Ziva Mirre Yara Sifra Kira Niene Veerle Elja Hadassa Ronja Elle Ellis Rosie Suze Bo Reni Siëna Viviënne Aniek Améé Ophélie Jora Joya Jetske
Heel erg bedankt voor het meedenken! Er zit helaas niets tussen wat we nog niet waren tegen gekomen of wat een naam voor ons is. Hopeloos he maar ik ga de opties zeker nog een aantal x doornemen. Soms moet een naam ook wennen en vind je hem ineens wel geweldig
Omdat jullie alles al hebben gezien, heb ik mijn best gedaan om nog andere te vinden. Arya Avery Casey Danaé Damaris (daa-maa-rie, klemtoon op ie) Dominique Eden Ivane Jaimée Jess(ey) Loan(n) Logan Lowèn Maël(le) Maira Maite Manou Nélise Nikki / Nicky Yael(le)
Wat zijn de namen die je al overwogen hebt? dan hebben we een beetje een richting in waar we kunnen helpen zoeken.
Dames, het is een wonder maar ik geloof dat we er zowaar uit zijn! Bedankt voor de suggesties, het meedenken en de moeite! Heeft zeker geholpen