multicultureel geboortekaartje

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Rodayna, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een multiculti kaartje.
    Iets wat het nederlandse maar ook het marokkaanse uitdrukt.

de kaartjes van geboortekaartjes.nl ken ik al. Maar voor de rest kom ik ze helaas nergens tegen.
    wij zijn beide niet zo crea bea waardoor ontwerpen niet lukt.

Iemand die tips heeft?

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
  3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij konden ook maar erg moeilijk het voor ons perfecte geboortekaartje vinden en zijn daarom naar een geboorte/trouwkaartenwinkel hier in de stad geweest. En die had weet ik hoeveel mappen kaarten staan en elke keer kregen we 6 van die mappen mee en konden we heerlijk op ons gemakkie de kaartjes bekijken.

We vonden uiteindelijk het perfecte kaartje en het scheelde echt helemaal niks in geld! Misschien hebben jullie ook wel zo'n winkel in de buurt en dan zou ik er gewoon eens heen gaan en zeggen naar wat voor kaartje je ongeveer op zoek bent! Deze mensen kennen de kaartjes bijna uit hun hoofd en hebben misschien wel hele leuke voor jullie :D

Heel veel succes!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Heb je inmiddels al wat gevonden?

Wij hebben bij Rayyan een 'paspoort' kaartje besteld bij baby-cards.nl :) was niet echt multicultureel, maar het drukte voor ons wel de meerdere nationaliteiten uit en 'grensoverschrijdend zijn' en dat was precies wat we wilden.

als je nu trouwens een korte vragenlijst beantwoord op die site, krijg je 7,50 korting op je bestelling.

5. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik heb toen bij mijn jongste in een van die boeken of op een site zo`n henna hand gezien als geboortekaartje. maar goed in welke of waar.......:(
    hij was wel heel mooi, maar ik wilde liever een kaartje met een foto erin bewerkt

6. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Hoi Rodayna,

Waarschijnlijk heb je al een geboortekaartje gekozen maar op unicef:
    Geboortekaartjes UNICEF-shop
    staan ook leuke multiculturele kaartjes met wereldbol enzo.
    Zelf hebben wij het kaartje via Addoha.nl, deze hebben toen een gedichtje in het NL en Arabisch erin gezet,
    ook onze dochter haar naam stond voorop in het NL en Arabisch,
    iedereen vond het erg bijzonder! En de service was heel goed!

Succes als je nog nog moet kiezen!!
    Liefs,

7. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

thanks voor de tip.

Je geeft aan dat de service bij Addoha goed was.
    Hoelang duurde het voor je de kaartjes in huis had?
    werken zij met minimale afname?

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

De website van Addoha is offline...(was nieuwsgierig en ben gaan kijken ;) )

Wij hebben ook een mixed kid, maar ik heb gewoon gekozen voor een neutraal geboortekaartje, met daarin de tekst zowel in het Nederlands als in het Turks,

Ons kaartje:

9. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Hoi hoi!
    Ja ik zie het van de addoha site, ze zijn pas weer vanaf sept online (zullen wel lekker in Marroko zitten haha...ikke jaloers!!)
    Maar ik heb heel intensief contact gehad met een mevrouw daar, ik was wat kieskeurig qua lay out enzo, haha maar uiteindelijk was alles klaar en heb ik 1 dag na de bevalling de laatste gegevens doorgebelt en dinsdagmiddag had ik ze in huis, met een klein presentje voor dochterlief erbij!
    Ik durf je niet te zeggen of er een minimale afname was maar ik had er geloof ik rond de 50...
    Nou sterkte hoor!
    Kom jij toevallig uit Gouda?

Eylem: ook supermooi kaartje hoor!Mooie naam ook!

Liefs,

Deel Deze Pagina