Ik zag het ook inderdaad. Maar ik had geen zin om er 15 euro voor te betalen. Ik ben benieuwd of het echt werkt! Wel een leuk idee!
wat grappig dat je hme kan bestellen. dacht dat je die alleen kon krijgen als je hun energie zou nemen. Vind het een grappige reclame trouwens
je krijgt t shirt gratis als je een dienst afneemt, en anders betaal je 15 euro. krijg m wel snel trouwens, gister besteld en ws morgen al in huis. ach het is een geintje, en heb ik gelijk iets voor vaderdag. wat moet ik anders halen, mn vader is enorm voetbalgek.
Nou mijn man heeft het t-shirt vanmiddag binnen gekregen. Erg grappig is die. Hij is zeg maar gewoon bruin... Maar als je lichaamswarmte er op gaat, dan word dat onmiddellijk oranje. Je kunt dus bijv. zo je handafdruk erop maken... Of iets schrijven met je vinger.
Mijn broer heeft m ook.. Echt supergrappig dat shirt! Hij kwam van de week langs, buiten beetje fris heel dat shirt bruin, hij staat even binnen en dat shirt word langzaam oranje..
mijn man mocht er 1 gratis bestellen omdat hij voor nuon werkt. moet je m eens strijken dat shirt dan is tie toch oranje ik vind m wel grappig maar zou er noooooit 15 euro voor betalen