Oke... Ik ben 37 weken zwanger en moet nog zoooooveel haha.. Maar ik twijfel over welke fles we straks moeten gebruiken. Bij ons zoontje hebben we dr brown alleen de pap met die fles is zooo drama vind ik.. Dat ik dus eigenlijk een andere fles wil. Ervaringen?
Ik heb zelf gewoon 2 verschillende gekocht (de s fles en een onbekend merk) om te kijken wat onze man wil en er zat een avent fles in een gratis box. Misschien is een van die een idee?
Hebben in het begin alleen dr Brown gebruikt. Na een maand of 5/6 over op de flessen van Avent ivm pap. Die flessen hadden we toch al staan maar daar kreeg dochter in t begin alleen maar meer kramp van.
De difrax flessen vonden we een drama. Echt. Elke keer weer lekkage, meerdere flessen geprobeerd. Nooit meer.
Wij gebruiken hier ook de Dr Brown's fles en wil niks anders meer maar dat komt ook omdat ons zoontje ontzettend gulzig is en de prematuurspeen nodig heeft. Sowieso vind ik ze erg fijn ter voorkoming van krampjes en de vitamines blijven in deze fles beter behouden. De fles is alleen wat lastiger schoon te krijgen maar dat maakt me niks uit. Ik was hem 1 keer per dag grondig af, de rest van de dag wordt hij goed gespoeld en elke zondag kook ik de fles uit. Ik heb nog een Difraxfles en Adventfles staan en ga die gewoon gebruiken voor de pap als hij wat ouder is of misschien geef ik het hem gewoon met een lepel.
Difrax hebben wij veel slechte verhalen over gehoord en Het lekt indd maar als we de bodem dan doorprikten dan lekte hij niet Meer, wij waren bij alle drie fan van difrax en willen die nu als eerste keus weer proberen
Ik ben dolblij met de Dr. Brown! Veel minder krampjes. Misschien ga ik de pap wel lepelen, maar als dat met de fles gaat, dan heb ik daar wel een Avent fles voor, uit zo'n ouder-box.
Hier nog nooit een lekkende Difrax fles gehad. En heb er al veel gebruik van gemaakt. Hier dus weer nieuwe Difrax flessen gehaald
oke, wat nl het probleem bij ons zoontje was, hij wilde helemaal geen andere fles dan de dr brown fles. was echt een groot drama! zo gehecht was hij eraan... verder de fles prima. Ook ervaringen met de tommee tippee?
Ik heb hier in het begin difrax gebruikt maar al snel overgestapt op avent. Bevalt veel beter! Maar uiteindelijk ligt het aan wat je kindje goed pakt natuurlijk
Adventflessen heb ik hier staan, en kleine en een grote, maar voor de zekerheid ivm dat ik ga beginnen met borstvoeding
Dat blijft altijd lastig he. Bij mijn zoontje hadden we dirfrax. Dat ging heel goed. Als de fles lekte nam ik contact op met dirfrax en kregen we een nieuwe. Vormfouten ook dirfrax gekocht. Zij kon er niet mee overweg. Uiteindelijk na difrax, avent en dr Brown geprobeerd te hebben dronk ze het beste uit de MAM fles.
We hebben er in het begin geen aangeschaft. Hadden uit een baby doos een avent natural en uit een andere doos de difrax s fles. En ik had nog een babejou fles gekregen. We zijn begonnen met de S fles. Dat ging in het begin prima totdat zl gulzige drinker werd. Toen over op de avent natural en daardoor deed hij er een stuk langer mee. De s fles in wijd formaat gebruik ik nu als pap fles.
Ik heb bij beide kids de s flessen van difrax gebruikt. Geen lekkende flessen gehad. Wel een 3 standen speen erop gedaan. Werkte prima.
De dr Brown fles Pap is inderdaad drama, hebben we 2 weken uit een Difrax fles gegeven en daarna gewoon vanaf een bordje met een lepel.