welke fles straks?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunset88, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Oke... Ik ben 37 weken zwanger en moet nog zoooooveel haha.. Maar ik twijfel over welke fles we straks moeten gebruiken. Bij ons zoontje hebben we dr brown alleen de pap met die fles is zooo drama vind ik.. Dat ik dus eigenlijk een andere fles wil. Ervaringen?

2. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Ik heb zelf gewoon 2 verschillende gekocht (de s fles en een onbekend merk) om te kijken wat onze man wil en er zat een avent fles in een gratis box.

Misschien is een van die een idee?

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hebben in het begin alleen dr Brown gebruikt. Na een maand of 5/6 over op de flessen van Avent ivm pap. Die flessen hadden we toch al staan maar daar kreeg dochter in t begin alleen maar meer kramp van.

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    De difrax flessen vonden we een drama. Echt. Elke keer weer lekkage, meerdere flessen geprobeerd. Nooit meer.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij gebruiken hier ook de Dr Brown's fles en wil niks anders meer maar dat komt ook omdat ons zoontje ontzettend gulzig is en de prematuurspeen nodig heeft.
    Sowieso vind ik ze erg fijn ter voorkoming van krampjes en de vitamines blijven in deze fles beter behouden.
    De fles is alleen wat lastiger schoon te krijgen maar dat maakt me niks uit.
    Ik was hem 1 keer per dag grondig af, de rest van de dag wordt hij goed gespoeld en elke zondag kook ik de fles uit.

Ik heb nog een Difraxfles en Adventfles staan en ga die gewoon gebruiken voor de pap als hij wat ouder is of misschien geef ik het hem gewoon met een lepel.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Difrax hebben wij veel slechte verhalen over gehoord en
    Het lekt indd maar als we de bodem dan doorprikten dan lekte hij niet
    Meer, wij waren bij alle drie fan van difrax en willen die nu als eerste keus weer proberen

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik ben dolblij met de Dr. Brown! Veel minder krampjes. Misschien ga ik de pap wel lepelen, maar als dat met de fles gaat, dan heb ik daar wel een Avent fles voor, uit zo'n ouder-box.

8. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier nog nooit een lekkende Difrax fles gehad. En heb er al veel gebruik van gemaakt. Hier dus weer nieuwe Difrax flessen gehaald

9. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Wij hadden born free, is hetzelfde principe als dr. Brown, maar hier kan de pap wel doorheen.

10. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    oke, wat nl het probleem bij ons zoontje was, hij wilde helemaal geen andere fles dan de dr brown fles. was echt een groot drama! zo gehecht was hij eraan... verder de fles prima.
    Ook ervaringen met de tommee tippee?

11. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Ik heb hier in het begin difrax gebruikt maar al snel overgestapt op avent. Bevalt veel beter! Maar uiteindelijk ligt het aan wat je kindje goed pakt natuurlijk :)

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Adventflessen heb ik hier staan, en kleine en een grote, maar voor de zekerheid ivm dat ik ga beginnen met borstvoeding

13. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb hier dr brown staan, die komen toch echt het beste uit de test overal.

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Dat blijft altijd lastig he. Bij mijn zoontje hadden we dirfrax. Dat ging heel goed. Als de fles lekte nam ik contact op met dirfrax en kregen we een nieuwe.

Vormfouten ook dirfrax gekocht. Zij kon er niet mee overweg. Uiteindelijk na difrax, avent en dr Brown geprobeerd te hebben dronk ze het beste uit de MAM fles.

15. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    We hebben er in het begin geen aangeschaft. Hadden uit een baby doos een avent natural en uit een andere doos de difrax s fles. En ik had nog een babejou fles gekregen.
    We zijn begonnen met de S fles. Dat ging in het begin prima totdat zl gulzige drinker werd. Toen over op de avent natural en daardoor deed hij er een stuk langer mee.
    De s fles in wijd formaat gebruik ik nu als pap fles.

16. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij beide kids de s flessen van difrax gebruikt. Geen lekkende flessen gehad. Wel een 3 standen speen erop gedaan. Werkte prima.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier avent natural en bevalt uitstekend!

18. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    De dr Brown fles :D
    Pap is inderdaad drama, hebben we 2 weken uit een Difrax fles gegeven en daarna gewoon vanaf een bordje met een lepel.

19. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Ik zweer echt bij de MAM flessen en ook de fopspenen van hun

Deel Deze Pagina