Mijn vriend en ik zijn bezig met de eerste ronde... mijn menstruatie begint normaal gesproken met gelijk hevig en dat houdt 3 dagen aan en wordt dan langzaam minder. Mijn normale nod zou donderdag moeten zijn maar vanaf woensdag had ik wat lichtroze bloedverlies alleen na toilet bezoek en alleen bij het afvegen... zaterdag begon ik hevig te vloeien met de nodige pijntjes gisteren ook nog maar vanmorgen niks meer. Hoe kan dat nou? Snap er echt niks meer van... in de ochtend als ik wakker wordt en overdag met vlagen misselijk... ik had echt na zaterdag avond de hoop opgegeven en was er in berust van ach volgende ronde meer geluk... maar ben nu echt even helemaal van de wijs.....
hoe bedoel je met meer bloed? Wat ik bedoel is ik heb nu maar 1 dag bloedverlies gehad dat is toch niet normaal voor een menstruatie? woensdag had ik eigenlijk mijn innesteling moeten hebben zou raar zijn als dat kleine beetje wat ik had al mijn nod zou zijn dan zou ik een cyclus van 14 dagen gehad hebben..... en het was maar heel weinig zo na toilet bezoek niks en dan een heel klein beetje bij afvegen Ik beschouw dat niet als mijn nod.
Soms heb je er weleens een "rare"cyclus tussen zitten. Heb afgelopen jaar 1x een cyclus gehad van 17 dagen met ook 1 dag enorm veel bloedverlies. Daarna weer gewoon 28,29 dagen.
Oke nou wacht het gewoon af donderdag gooi ik toch voor de zekerheid een testje er tegenaan..... ik slik al 2 jaar geen pil meer en het is de eerste keer dat we echt bewust bezig zijn met zwanger worden zou het ook kunnen dat mijn lichaam daarom van slag is? Heb altijd een hele regelmatige cyclus dit ben ik niet gewend van mijn lichaam... nooit me gemaakt in die 2 jaar.
Dan zou je een cyclus van 14 dagwn gehad hebben? Wanneer heb je volgens jou je eitje gehad dan? Ik denk trouwens dat je je ook niet moet vastpinnen op 'woensdag is mijn innesteling'. Voor de innesteling staat niet een bepaalde dag.. Nog even afwachten, zit niks anders op. Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Klopt het dat je altijd een erg korte cyclus hebt? Als je afgelopen woensdag op dag 14 zat en komende donderdag normaal gesproken ongesteld zou worden heb je een cyclus van 21 dagen. Als het een innestelingsbloeding was dan zou je wel positief moeten kunnen testen donderdag. Spannend!
Ik had 27 maart mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.... ik heb eigenlijk altijd wel een cyclus van 27 28 dagen dus na berekening zou ik dan woensdag de 15 een innesteling gehad hebben (maar idd dit kan verschillen) en zou dan eigenlijk donderdag 23 mijn menstruatie moeten krijgen. om eerlijk te zijn acht ik de kans heel klein en ga er niet vanuit dat ik toch zwanger zou zijn maar toch voor het zekerste een testje donderdag....