Multivitamine kauwtablet

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jale, 7 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik ben op zoek naar multivitamines voor zwangeren maar dan in kauwtablet/smelttablet of druppel vorm.

Nu kwam ik op internet Orthica tegen maar de kauwtablet daarvan is nergens meer leverbaar...

Zijn er nog andere multivitamines?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ze niet kunnen vinden helaas. Vanwege een maagverkleining kan ik alleen kauwtabletten goed verdragen. In overleg met de gyn gebruik ik gewoon mijn normale kauwtablet en heb ik er foliumzuur bijgenomen. Er zit wel wat meer vitamine A in dan in een speciaal tablet voor zwangerschap, maar dat kan niet echt kwaad.

3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Davitamon heeft een smelttabletje foliumzuur en vitamine D

4. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Die heb ik inderdaad al gevonden @Kimberley92, maar nog niet waar alles in zit.

5. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Je zou ook capsules kunnen nemen (bijvoorbeeld van Solgar), en die open maken. De inhoud kun je bijvoorbeeld door de yoghurt mengen.

Misschien is dat iets? Ik weet natuurlijk niet waarom je precies kauwtabletten zoekt.

6. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Gewoon gezond eten en dan foliumzuur/vitamine D erbij?

7. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Ik heb moeite met het slikken van tabletten. Ik 'maalde' mijn Omnibiontabletten altijd fijn en roerde ze in een yoghurtpotje en at het zo op. Nu heeft mijn gynaecoloog mij iets voorgeschreven dat ik in water kan oplossen (poedervorm) en het zou smaken naar Citroen.

Heb het vandaag van de apotheek gehaald dus ben benieuwd straks.

Bijgevoegde bestanden:

8. AniS

AniS Actief lid

26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Omg .. ik lees nu net de bijsluiter. Je moet het direct in uw mond doen en niet oplossen in water ?!? Mijn gynaecoloog en apotheker zeiden beiden dat je het kan oplossen in water !! Pfff

Deel Deze Pagina