Hoe dik is je baarmoederslijmvlies bij beginnende zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hvdsande, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Hallo allemaal.

Hoe dik is je baarmoederslijmvlies ongeveer bij een beginnende zwangerschap? 4 weken geleden is mijn behandeling gestopt ivm3 follikels. Geen ovitrelle gehad. Wel veel vruchtbaar slijm. 6 dagen na het stoppen van de behandeling kreeg ik 3 dagen minimaal slijm vooral bruin bij het afvegen. Ik ben sindsdien niet ongesteld geworden maar ook geen positieve zwangerschapstest. Vandaag echo gehad er was niets te zien. baarmoederslijmvlies was 4.5 mm. Met het stoppen van de behandeling was hij bijna 8. Arts vermoed geen zwangerschap maar toch hcg laten prikken om het zekere weten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ga niet uit van een zwangerschap en denk ook niet dat 4.5 verdikt baarmoederslijmvlies is.

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Geeeeeeeeeen id. Ik heb sowieso problemen daarmee (moet ws áls ik ooit een keer een eisprong krijg progesteron tabletten gebruiken tot en met 6 weken zwangerschap). Laatste keer was mijn baarmoederslijmvlies 5 mm.. Te dun om een bloeding op te wekken dus ben ik 'blind' gestart met Menopur spuiten. Vanavond zet ik de 4e spuit en komende di voor de eerste controle echo.
    De Pregnyl ligt al in de koeling ;)

nneah vindt dit leuk.
  3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Rond je eisprong moet je baarmoederslijmvlies minimaal 7mm zijn.
    Ik had altijd een baarmoederslijmvlies van rond de 10mm en daarna hoort het nog dikker te worden bij een bevruchting en zwangerschap.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een baarmoederslijmvlies van 4,5 mm is helaas niet dik. Het duidt eerder op het begin van je cyclus dan op een zwangerschap. Dan zou hij minimaal 10 mm moeten zijn. Succes!

Deel Deze Pagina